پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی چابهار ،ستوان یکم 'داریوش رنجبر' روز یکشنبه با حضور باشکوه مقام های لشکری و کشوری ، مردم شهید پرور و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد و در میان حزن و اندوه عزاداران و دوستداران خط سرخ شهادت در یاسوج تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۳۰
پیکر شهید حادثه تروریستی چابهار در یاسوج تشییع شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مردم قدرشناس و شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد با شور وصف ناشدنی پیکر مطهر شهید مدافع امنیت را بر روی دستان پرمهر خود از میدان امام حسین (ع) تا میدان هفت تیر یاسوج تشییع کردند.

جوانان و نوجوانان یاسوجی با احساسات پاک و عشق به ساحت مقدس شهدا با بوسه بر تابوت پیکر مطهر سرباز وطن، اشک ماتم ریختند و بر مبارزه جدی با تروریسم تاکید کردند.

عشایر غیور استان پیکر مطهر فرزند خود را در میان حزن و اندوه فراوان تشییع کرده و برای حراست از آرمانها و کیان انقلاب اسلامی با خون شهید پیمان بستند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی نیز در این آیین گفت: امنیت، آرامش و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در این فضای پرآشوب و ناامن دنیا مدیون از خودگذشتگی و ایثارگری های شهداست.

سردار محسن فتحی با بیان اینکه باید قدردان شهدا و خانواده های آنان بود، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنان برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلااب اسلامی تا پای جان ایستاده است.

وی یادآور شد که دشمنان این نظام و انقلاب در40 سال گذشته با انواع توطئه ها، ترفندها، تهدیدها و حرکت های کور تروریستی به دنبال تضعیف و جلوگیری از حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی بوده اند.

وی یادآور شد: دشمنان بدانند با فداکاری جوانان برومند و شجاع این مرز و بوم هرگز به اهداف شوم خود نمی رسند.

سردار فتحی گفت که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تقدیم 13هزار شهید و جانفشانی جوانان برومند این سرزمین همواره در هر گوشه ای از این مرز و بوم پاسدار امنیت، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

جانشین معاونت هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: پیام شهدا به جوانان و مردم جامعه این است که باید همواره در برابر خواسته ها و توطئه های شوم دشمن هوشیار و مقاوم بود.

پیکر مطهر شهید رنجبر پس از تشییع در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده شد.

پنجشنبه هفته گذشته خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را در ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.

43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر از جمله ستوان یکم داریوش رنجبر شهید شدند.

10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.

برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.

بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها