فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۹۷
انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، غلامعباس غلامزاده صبح امروز از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در همین راستا 34 کیلوگرم تریاک، مرفین و هروئین از قاچاقچیان کشف و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در محور مواصلاتی شهرستان بروجن از چهار دستگاه خودرو 23 کیلومرفین، 11 کیلوگرم تریاک و 22 گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری 31 باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری منهدم شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا 2 تُن و 250 کیلوگرم انواع موادمخدر در پاکسازی مناطق آلوده کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.

غلامزاده با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری بیشتر موادمخدر از استان‌های شرقی و جنوب شرقی وارد استان می‌شود، افزود: بیشتر مقصد موادمخدر به استان است و مقداری از این مواد از محورهای مواصلاتی استان خارج و یا بعضا به خارج از استان انتقال داده می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: باتوجه به بازگشایی مسیر جنوب به شمال که این محور از جنوب خوزستان، فارس به سمت چهارمحال و بختیاری ادامه پیدا می‌کند، تردد خودروها در محورهای استان افزایش پیدا می‌کند، بنابراین نیاز است با استقرار ایست و بازرسی‌های دائم و با هماهنگی شورای مبارزه با موادمخدر نظارت بیش‌تری صورت بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه 2 منطقه آلوده به موادمخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: این مناطق بارها با پاکسازی شده است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارشات خود را در این خصوص با سامانه 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها