نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه سلامت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۸۹
آغاز نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکزچهارمحال وبختیاری، دبیرشورای سیاستگذاری وراهبری نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه سلامت، از برگزاری این رویداد تا 15 دی ماه خبر داد.

نوروزیان گفت: رویداد هم‌اندیشی نام بستر نوآوری بازاست که در سازمان بیمه سلامت فراهم شده است.

وی گفت: دراین مسابقه علمی ابتدا مشکلات موجود درعرصه خدمات بیمه سلامت از واحدهای تخصصی احصا و با همفکری خبرگان تبدیل به مساله یا مساله‌های شفاف و قابل اندازه‌گیری و ارزیابی شد.

وی گفت: برای رسیدن به جواب کاربردی، فرآیندهای یک مسابقه علمی در قالب یک مدل مفهومی سه مرحله‌ای شامل نیاز‌سنجی، شناسایی ایده‌ها و برگزاری رویداد طراحی شده تا مسیر حرکت مسابقه دهندگان به سمت جواب به صورت مطلوب هموار شود.

دبیرشورای سیاستگذاری رویداد هم اندیشی گفت: این رویداد دارای 6 محور اصلی با عناوین آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت است .

نوروزیان با اشاره به اینکه ارزیابی و انتخاب ایده‌ها از 15 دی ماه تا 15 بهمن ماه و برگزاری جلسه جمع‌بندی و اختتامیه پایان بهمن ماه صورت خواهد گرفت، افزود: اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور، کارکنان و بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران، پزشکان و متخصصان، کارکنان مراکز تشخیصی و درمانی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت از مخاطبین اصلی رویداد هم‌اندیشی هستند که علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت رویداد به آدرسwww.shareidea.ihio.gov.irمراجعه کنند.

وی گفت:علاقه‌مندان شرکت در رویداد صرفا نسبت به ارسال ایده‌های خود در قالب 6 محور اعلامی در وب سایت رویداد و مسائل مرتبط با آن اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها