معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت:‌ جسد جوانی که در حادثه سیل فومن مفقود شده بود در صومعه‌سرا پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۳۵
جسد جوان مفقود شده در سیل فومن پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین، سیاوش غلامی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: طبق آخرین خبرها دومین جسد حادثه سیل فومن که در آن دو نفر به همراه یک دستگاه خودروی پراید به داخل رودخانه این شهرستان سقوط کرده بودند توسط نیروهای بومی منطقه در صومعه‌سرا پیدا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: دومین مفقود حادثه سیل فومن در منطقه سیاه درویشان صومعه‌سرا توسط نیروهای بومی و محلی و با کمک دهیاری محل از آب گرفته شد و سپس با حضور خانواده متوفی،‌ جسد این جوان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

غلامی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی مردم مبنی بر پیدا شدن یک جسد، نیروی انتظامی و تیم‌های هلال احمر در منطقه حاضر شدند افزود: پیکر این جوان توسط خانواده وی مورد شناسایی قرار گرفته است بنابراین گزارشات پیرامون پزشکی قانونی و دادستانی متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معمولاً پس از گذشت 72 ساعت از وقوع یک حادثه نیروهای جمعیت هلال احمر به کار جست‌وجوی خود جهت پیدا کردن مفقودان پایان می‌دهند، گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر فومن از همان لحظه نخست حادثه سقوط خودروی پراید در داخل رودخانه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان به اعزام سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سه نقطه استان به فومن اشاره کرد و افزود: در دومین روز پس از حادثه نیز علاوه بر حضور سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب نیز وارد عمل شدند.

غلامی با بیان اینکه خودروی حادثه دیده و یک نفر از مفقودان در روزهای گذشته توسط این تیم‌ها پیدا شده بودند تصریح کرد: جسد قربانی اول حادثه سیل فومن در چهار کیلومتری مکان حادثه و جسد دوم نیز در منطقه سیاه درویشان صومعه‌سرا کشف و به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها