مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرزخبر داد

مسمومیت دانش‌آموزان یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرزگفت: مسمومیت، 15 دانش‌آموز یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج را دیروز راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۵۷
مسمومیت دانش‌آموزان یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مهرداد بابایی اظهار داشت: 15 نفر از دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های دخترانه کرج دیروز راهی بیمارستان شدند که به نظر میرسد این موضوع به دلیل مسومیت بر اثرگاز مونواکسید باشد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر بیمارستان یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل یادشده اعزام شد که البته به مرور زمان و گذشت ساعات تعداد مراجعین افزایش یافت و در ادامه با اعزام سایر خودروهای اورژانس به محل حادثه نیز همراه بودیم.

به گفته مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز این مدرسه در محدوده بلوار هفت‌تیر و چهارراه کارخانه‌قند بوده است و تمامی بیماران خانم‌هایی در سنین 16 الی17 ساله بوده‌اند.
بابایی با اشاره به اینکه این مسمومین به بیمارستان شهید رجایی و مجتمع درمانی امام علی(ع) منتقل شدند، اظهار کرد: تعدادی از این افراد در همان ساعات ابتدایی درمان و ترخیص شدند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه این دبیرستان مجهز به سیستم گرمایشی مرکزی است، خاطر نشان کرد: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

پیش تر تعداد مسموم‌شدگان 30 نفر اعلام شد که 15 نفر توسط اورژانس و مابقی توسط خانواده‌ها به مراکز درمانی انتقال یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها