زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدان است و در برابر سموم مضر از بدن محافظت می‌کند، این خوراکی خوشمزه با خواص ضد باکتریایی خود ضد اسهال و ضد ویروس است.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۳
به راحتی آب خوردن چاق شوید / میوه‌ای خوش‌ رنگ برای درمان اسهال

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، افراد لاغر برای اینکه چاق شده و به وزن ایده‌آل خود برسند راه‌های زیادی را امتحان می‌کنند. برای چاق شدن باید مواد پرانرژی مصرف کرد و در این بین روغن‌ها انرژی زیادی برای شما به ارمغان می‌آمورند،‌ انرژی روغن نسبت به مواد غذایی دیگر بیشتر است (هر گرم روغن حدود 9 کالری و هر گرم قند و شکر 4 کالری دارد)، پس برای چاق شدن کمی روغن به غذایتان اضافه کنید، همچنین چربی‌هایی مانند کره و روغن زیتون بدون افزایش حجم، انرژی غذایتان را بیشتر خواهند کرد.

خواص فراوان زغال اخته

زغال اخته خوراکی خوشمزه‌ است که بیشتر کودکان خوردن آن را دوست دارند، زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدان است و در برابر سموم مضر از بدن محافظت می‌کند، این خوراکی خوشمزه با خواص ضد باکتریایی خود ضد اسهال و ضد ویروس است و مقدار منگنز بالای موجود در آن استخوان‌ها را قوی نگه خوهد داشت،‌ همچنین محتوای بالای ویتامین C زغال اخته سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده مقادیری زیاد از فیبر، فولات، آهن، منیزیم و ویتامین‌های گروه ب دارد.

از کجا متوجه شویم به عفونت ادرار مبتلا شده‌ایم؟

علامت عفونت ادراری در سنین مختلف متفاوت است؛ در سنین نوزادی و زیر یک ماه، بیماری با علائمی به صورت تب یا کم شدن حرارت بدن، بی‌حالی، بی‌اشتهایی، تحریک‌پذیری، شلی، اسهال، کم شدن حجم ادرار، زردی و از بین رفتن واکنش‌های نوزادی خودش را نشان می‌دهد، در سنین بالاتر این مشکل با نشانه‌هایی مانند تب، بوی بد ادرار، سوزش، تکرر و بی‌اختیاری ادرار، ایجاد شب‌ادراری، درد پهلوها و درد در ناحیه زیر شکم، قطع و وصل شدن جریان ادرار و بی‌قراری حین ادرار کردن در کودکان همراه است.

راهی خانگی برای سفید کردن دندان‌ها

یکی از راه‌ها برای سفید کردن دندان استفاده از سرکه سیب است؛ خوب است بدانید که سرکه سیب رقیق شده کمک می‌کند تا قدرت لکه بری هر خمیر دندانی بیشتر شود، برای اینکار سرکه سیب را رقیق کنید و سه قسمت آب را به یک قسمت آن اضافه کنید و سپس این محلول را با یک خمیر دندان کاملا طبیعی مخلوط کنید و طبق معمول مسواک بزنید، این کار باعث می‌شود دندان‌هایتان به مرور سفید شود.

درمان پولیپ و مشکلات رحمی

پولیپ‌های رحمی از شایع‌ترین علل خونریزی‌ه ای غیرطبیعی در خانم‌هاست که باید از شیوع آن پیشگیری کرد؛ محققان سنتی راه‌های مختلفی را برای درمان این اختلال بیان کرده‌اندند که با به کارگیری آن می‌توان این مشکل را حل کرد.

نمک دریا را در ظرف بزرگی از آب ریخته و درون آن بنشینید، در راهکار دیگر ساقه گیاه کوشنه را آسیاب کرده و در مقدار کمی آب آن را به مدت نیم ساعت بپزید و سپس در این آب بنشینید، همچنین می‌توان نمک و ساقه گیاه کوشنه را باهم مخلوط کرده و در آن نشست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها