معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی‌اش پایان داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۴۱
اختلافات خانوادگی در کرمانشاه ۳ کشته بر جا گذاشت /قاتل خودکشی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: عصر دیروز (سه شنبه - ۱۳ آذر) به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی‌اش پایان داد.

وی ادامه داد: در این حادثه جوانی ۲۴ ساله پس از جروبحث با اعضای خانواده خصوصا مادر ۴۳ ساله و برادر ناتنی ۱۹ ساله اش، با اسلحه ای که در اختیار داشته اقدام به شلیک به سمت آن ها کرده و موجب مرگ هردو نفرشان شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرد ضارب در ادامه رفتار جنون آمیزش، به سمت خود شلیک و به زندگیش خاتمه داد.

سرهنگ آمویی در ادامه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، عموم شهروندان بخصوص جوانان را به خویشتن داری دعوت کرد و گفت: راه حل اختلافات خانوادگی هرقدر که بزرگ هم باشد چنین رفتارهایی نیست.

وی یادآور شد: مرکز مشاوره و روانشناسی پلیس کرمانشاه واقع در معاونت اجتماعی استان آماده است تا در طول هفته و در ساعات اداری خدمات مشاوره ای رایگان به عموم شهروندان جهت حل مشکلات آن ها ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها