برای اولین بار بانویی که عمل پیوند قلب را انجام داده بود، در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا (ع) مشهد ، امروز مادر شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۰۹
قلبی که به دو نفر جان بخشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، فروه وکیلیان مسئول تیم نارسایی قلب بیمارستان امام رضا (ع) و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بانوی جوانی که هفت سال پیش به دلیل نارسایی قلبی زیر پوشش این مرکز قرار گرفت و پس از طی مراحل کلینیکی سه سال قبل پیوند قلب شد، در روز‌های اخیر صاحب فرزند شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده است تصریح کرد: متخصصان و پزشکان فرآیند بچه دار شدن این مادر را به شدت رصد و مراقبت کردند به گونه‌ای که تمام تیم پزشکی مراقب مادر، طی ۹ ماه گذشته در حالت اضطراب به سر می‌بردند تا مبادا اتفاق ناخوشایندی برای مادر رخ دهد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در زمان زایمان نیز تیم متخصصان و پزشکان در بیمارستان امام رضا (ع)حضور داشتند و خوشبختانه نوزاد پسر با وزن دو کیلو و ۵۰۰ گرم متولد شد.

وکیلیان فلوشیپ نارسایی وپیوند قلب، دکتر واحد متخصص زنان و متخصص بیهوشی تیم تخصصی این مادر بودند و حال که این مادر جوان توانسته به سلامت نوزاد خود را به دنیا بیاورد، نشان دهنده این است که تیم پزشکی مراقب او به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها