فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی و کشف ۲۱ دستگاه کانتینر مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۹۱
دستگیری کلاهبردار میلیاردی و کشف ۲۱ دستگاه کانتینر مسروقه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،‌ سردار عزیزاله ملکی با اعلام این خبر گفت: کشف ۲۱ دستگاه کانتینر مسروقه به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های کشتیرانی هرمزگان، مبنی بر اینکه طی چند مدت اخیر تعدادی از کانتینر‌هایی که در مالکیت شرکت کشتیرانی و یا تحت اجاره آن بوده از خطوط نقل و انتقال مفقود و هیچ اثری از آن‌ها نیست، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی از کانتینر‌ها در کارگاه‌های تولید کانکس در یکی از استان‌های مرکزی کشور کشف و توقیف شده است.

سردار ملکی افزود: با بررسی تکمیلی صورت گرفته شخصی به هویت "ع. ج" که مالک یک شرکت تعمیر کانتینر بوده و نسبت به خروج کانتینر از اسکله آشنایی کامل داشته اقدام به خروج و فروش کانتینر‌ها کرده است.

وی اظهار کرد: بنا به مستندات و اظهارات مالکان کارگاه‌های خریدار کانتینر ها، متهم با مخدوش نمودن شماره سریال‌های کانتینر‌ها و زدن چسب شماره سریال اقدام به فروش آن‌ها کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه پیگیری موضوع برای کشف سایر کلاهبرداری‌های احتمالی در دست بررسی و اقدام است، بیان کرد: با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها