دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - ذوب آهن / ماموریت غیرممکن منصوریان؟

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر روز‌ سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۸۶
پرسپولیس - ذوب آهن / ماموریت غیرممکن منصوریان؟

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی معوقه در لیگ برتر مقابل ذوب آهن و سپاهان دارد.

فردا اولین بازی سرخپوشان تهرانی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۱۵ آغاز می‌شود.

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قرار می‌گیرد.

ذوب آهن اگرچه تقریبا نشانی از آن تیم مقتدر فصل گذشته ندارد و ۸ هفته است که پیروز نشده با این حال ذوب آهن همواره یک تیم قابل احترام در فوتبال ایران است.

هرچند آخرین برد ذوبی ها با امید نمازی در هفته چهارم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز بود و بعد از آن سبزپوشان روی ریل ناکامی قرار گرفتند و در نهایت نمازی برکنار شد.

اکنون علیرضا منصوریان سکان هدایت نایب قهرمان را به دست گرفته تا شاید دوباره این تیم را به روزهای اوجش برگرداند.

ذوب آهن در حال حاضر در رده چهاردهم جدول است ولی اگر بتواند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهد چند پله در جدول لیگ صعود خواهد کرد و به رده دهم جدول می‌رسد البته شکست دادن پرسپولیس آن هم در آزادی کاری بسیار دشوار است و شبیه عملیات غیرممکن برای علی منصوریان خواهد بود زیرا سرخپوشان تهرانی در این فصل هنوز نباخته‌اند البته منصوریان هم سابقه نباختن به قرمزپوشان را دارد و باید دید این آمار می‌تواند او را در این بازی هم کمک کند.

پرسپولیس اگر بتواند از سد ذوب آهن عبور کند با یک پله صعود به رده سوم جدول لیگ می‌رسد و به ۲ امتیازی تیم سپاهان صدرنشین خواهد رسید. به این ترتیب مسابقه معوقه سپاهان و پرسپولیس حساس‌تر از همیشه خواهد شد البته برانکو گفته ذوب آهن توجهی به قهرمانی سپاهان ندارد و برای موفقیت خودش تلاش می‌کند.

در این مسابقه هم پرسپولیس ۴ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت؛ حسین ماهینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی و شایان مصلح غایبان بازی بزرگ فردا خواهند بود.

مسابقه دو تیم بدون توجه به جدول لیگ هم حائز اهمیت است زیرا هر دوتیم در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور دارند البته پرسپولیس در مرحله گروهی است و ذوب آهن باید در پلی آف بازی کند.

از سویی دیگر برانکو مقابل سرمربی سابق استقلال قرار می‌گیرد و همین مساله می‌تواند برای بازار کری‌خوانی در فوتبال را هم در یک عصر پاییزی دوباره داغ کند. منصوریان به دنبال اجرای ماموریت غیرممکن و پروفسور در فکر بازگشت به صدر جدول ؟

تیم داوری مسابقه هم عبارتند از:

سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور، حسن ظهیری و آرمان اسعدی به عنوان کمک‌ها وحید کاظمی داور چهارم و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری انتخاب شده است. این بازی ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها