سخنگوی سازمان هلال‌احمر خراسان رضوی:

زلزله شب گذشته هیچ فوتی نداشته است

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خبر داد؛

کمک۲ میلیارد تومانی آستان قدس به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اعطای کمک هزینه خرید ۲ میلیارد تومان آستان قدس رضوی به زلزله زدگان محروم سرپل ذهاب برای خرید لوازم خانگی ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۹۰
کمک۲ میلیارد تومانی آستان قدس به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) ۱۰۰ بسته کمک هزینه خرید لوازم خانگی را به زلزله‌زدگان محروم سرپل ذهاب با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال اهدا کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح به هر خانواده ۲۰۰ میلیون ریال حواله خرید لوازم منزل اهدا شد، تصریح کرد: بر اساس این طرح خانوارها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و بر اساس سلیقه خود اجناس مورد نیازشان را از میان کالاهای ایرانی خریداری کنند تا ضمن کمک به محرومان از تولید داخلی به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی نیز حمایت شده باشد.

وی عنوان کرد: آستان قدس رضوی از طریق دفتر استانی خود در کرمانشاه، محرومانی را که در زلزله سال گذشته این استان دچار آسیب بیشتری شدند، شناسایی و تلاش کرده در قالب این طرح به میزان وسع و توان خود شرایط رفع محرومیت را تا حدودی برای آن‌ها فراهم آورد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به برخی اقدامات دیگر این معاونت در کمک به زلزله‌زدگان محروم کرمانشاه در سال ۹۷، عنوان کرد: در سال جاری مبلغ ۴ میلیارد ریال برای تجهیز واحدهای مسکونی زلزله زدگان معلول، بی‌سرپرست و محروم استان کرمانشاه حسب دستور تولیت آستان قدس رضوی اختصاص یافت.

خاکسار گفت: همچنین به منظور خدمت‌رسانی به ۲۰۰ خانواده محروم در شهر سرپل ذهاب در قالب کمک هزینه خرید مصالح ساختمانی جهت مساعدت در ساخت منازل زلزله‌زده، تفاهم نامه‌ای میان معاونت امداد مستضعفان و شرکت بتن و ماشین قدس رضوی به امضا رسید که مطابق آن معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ساخت منازل محرومان زلزله زده کمک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها