قطعا سفر کردن همیشه یکی از جذابترین قسمت های زندگی هر کدام از شما می باشد که به وسیله آن این امکان برای شما مهیا شده که از زندگی روزمره وشلوغی شهر کمی فاصله گرفته و تجربه دنیای جدیدی را به خود هدیه دهید که ما در این مطلب قصد داریم که تجربه سفری هیجان انگیز با 3 مقصد رویایی را به شما معرفی کنیم، وقتی حرف از سفر کردن به میان می آید گاها انتخاب هایی در ذهنتان نقش می بندد بعضی راز شما عاشق سفر به جنگل های بکر و کوه های سربه فلک کشیده هستید و برخی دیگر به دنبال مقصدی لوکس و مدرن و بعضی دیگر هم علاقه مند به سواحل بکر، طبیعت زیبا و چشم نواز هستند، بعضی اوقات هم رفتن به مناطق تاریخی و دیدن آثار باستانی می تواند لذت خودش را داشته باشد، همه این ها بستگی به آن دارد که شما علاقه مند به چه مناطقی و مقاصدی هستید و دیدن چه چیزهایی شما را سر شوق می آورد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۷۵
تجربه سفری هیجان ‌انگیز با 3 مقصد رویایی

در زیر 3 مقصد پرطرفدار ایرانیان را به شما عزیزان معرفی می کنیم ، همراه ما باشید.

تور دبی ؛ سفری به خلیج شیخ نشین مدرن

تور دبی یعنی سفر به یکی از پیشرفته ترین شهرهای خاورمیانه که دیدن آن خالی از لطف نیست ، شهری با برج های سر به فلک کشیده و دست سازه های عظیم انسانی که باعث شده تور دبی جزو پرفروش ترین تورهای مسافرتی بشود و شما با تور ارزان دبی فرصت بازدید از شهری مدرن و لوکس را برای خود فراهم می کنید، دبی شهری است که در آن سنت و مدرنیته به زیبایی هر چه تمام در کنار هم قرار گرفته‌ اند و شهر پر زرق و برق و جذاب دبی دقیقا قطب گردشگری امارات متحده‌ عربی به حساب می آید و این شهر آسمان‌ خراش ‌های بلند و مراکز خرید بزرگ درست در ظرف چند سال اخیر با قدرت توانسته از یک بیابان به محبوب ‌ترین و لوکس ترین مقصد زرق و برق گردشگری دنیا تبدیل شود.


دبی گردشگران زیادی از سراسر دنیا را برای گشت و گذار در بهترین مراکز خرید دنیا ، استفاده از تفریحات ساحلی و جاذبه ‌های جذاب خانوادگی به خود جذب کرده است و اینکه این شهر مدرن جاذبه ‌های مشهوری همچون : برج خلیفه ، بلندترین برج دنیا بنام برج العرب ، مرکز خرید دبی مال ، سافاری دبی ، بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان ، پیست اسکی ، آکواریوم دبی ، پارک آبی های متنوع و ... را در خود دارد که از بهترین جاذبه های خاورمیانه به شمار می رود و همچنین علاوه بر این جاذبه‌ های مدرن ، این شهر از نظر میراث فرهنگی هم بسیار غنی و دارای فرهنگ و آداب و رسوم جالب توجهی است و تنها کافی است در محله ‌های قدیمی شهر قدم بزنید تا دبی قدیم از نزدیک ببینید و با سنت ‌های کهن این مرز و بوم بیشتر آشنا شوید .

اگر مسافر تور ارزان دبی هستید و عاشق تجربه های خوشمزه بدانید که فرهنگ غذایی در کشور امارات ترکیبی از شیوه غذاهای آسیایی و خاورمیانه می باشد و حیف است که به دبی سفر کنید و غذاهای اصیل و سنتی دبی مثل حمص ، هریس ، شاورما دبی ، مجبوس و شتر شکم پر را امتحان نکنید واقعا بی نظیرند و همچنین هر ساله کلی فستیوال های عالی هم در این شهر برگزار میشود که هر کدام جذابیت های فوق العاده ای دارد مثل فستیوال معروف غذا در دبی که کلی گردشگر را سالانه جذب خود می کند .

در نهایت پروازهای تور دبی بصورت مستقیم از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه بین المللی دبی می باشد و اگر تمایل به خرید تور دبی پیشنهاد ما خرید از آژانس هواپیمایی سلام پرواز می باشد ، چرا که سالهاست با رزومه کاری موفق بعنوان مجری و برگزار کننده تورهای خارجی از جمله تور دبی در حال فعالیت و پیشرفت می باشد و شما این تنوع در تورهای دبی را می توانید در سایت سلام پرواز مشاهده نمایید ، در ضمن به تازگی به این آژانس تور دبی نوروز 98 ، تور اقساطی دبی و تور جام ملت های آسیا 2019 که امسال در امارات برگزار می شود به تورهای دبی افزوده شده است .

تور آنتالیا ؛ سفری به مدرن ‌ترین شهر ساحلی ترکیه

تور آنتالیا امروزه یکی به عنوان محبوب ‌ترین مقصد گردشگری در ترکیه نامبرده می شود که این شهر ساحلی زیبا در خلیج آنتالیا قرار گرفته است و همچنین بزرگ ‌ترین شهر در سواحل مدیترانه ‌ای غرب ترکیه به حساب می آید ، این شهر ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته را به نمایش گذاشته و کلی جاذبه ‌های تاریخی در کنار تفریحات مدرن و منحصر به فردی که دارد ، از این شهر یک مقصد گردشگری عالی ساخته است و همچنین سواحل زیبا و آب و هوای فوق العاده آن یکی دیگر از جذابیت‌ های آن برای گردشگران تور آنتالیا می باشد .



شهر ساحلی آنتالیا برای یک سفر خاص و جذاب به ترکیه ، بهترین مقصد به شمار می رود و در کنار آن هتل ‌های استاندارد و مجهز و همچنین مراکز خرید منحصر به فردش همیشه دلیل محکمی باری انتخاب اول هر گردشگری بوده و سعی کنید رستوران ‌های بسیار لوکس ساحلی و حتی کافه‌ های شبانه ‌روزی شهر را همیشه زنده هستند را از دست ندهید .

بیشتر مسافران آنتالیا را به خاطر هتل های 5 ستاره یا به اصطلاح یوآل آن انتخاب می کنند چرا که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ، بهترین رستوران ها ، استخر ها ، حمام های ترکی و کلی جذابیت را یکجا در خود جمع کرده اند که علاوه بر امکانات ویژه و تفریح ‌های جذابی که شما در ساحل می توانید تجربه کنید ، بهترین گزینه برای ریلکس کردن و آرامش و استراحت هستند ، حتما در استخرهای آب ‌گرم اختصاصی و یا پارک‌ های آبی آنها که با آب گرم فعال هستند کلی خوشگذرانی کنید و فقط زمانی که قصد خرید دارید می توانید در شهر گشتی زده و ساعت‌ها در بزرگترین مراکز خرید بچرخید و از فستیوال های آنتالیا لذت ببرید .

تورهای تفریحی در این شهر رویایی یکی از مهم ترین جاذبه های آنتالیا است که تعدادی از آنها را برای شما نام می بریم مثلا : کواد سافاری در آنتالیا ، تور کشتی آنتالیا ، قایق سواری در رودخانه وحشی آنتالیا ، جیپ سافاری آنتالیا ، میکرو لایت آنتالیا ، تور غواصی آنتالیا و چتربازی در آنتالیا ، تورهای نیم روزی هستند که برای رزرو آنها این امکان را دارید که از طریق تور لیدتان هماهنگ شوید ، اما به جرات می توان گفت که بازدید از موزه ها و آثار تاریخی آنتالیا هم برای گردشگران قطعا جذاب می باشد مثلا : شهر ماناوگات آنتالیا ، برج ساعت آنتالیا ، پاموک کاله آنتالیا ، کسیک مناره آنتالیا ، دروازه هادریان آنتالیا ، موزه آتاتورک آنتالیا ، شهر پرگ آنتالیا ، شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا و شهر باستانی الیمپوس از جاهای دیدنی آنتالیا هستند که میتوانید از آنها بازدید کنید ، در کنار آن دیدن از غار آلتین بشیک آنتالیا ، غار داملاتاش آنتالیا ، غار کوکین آنتالیا ، غار بلدیبی آنتالیا ، غار کارائین آنتالیا ، آبشارهای دودن آنتالیا ، پارک ملی آنتالیا هم از جاذبه های طبیعی آنتالیا برای دوست داران طبیعت بوده که از دستش ندهید اما پارک های آبی هم از جاذبه های تور آنتالیا هستند که پارک آکوالند آنتالیا و پارک آبی دیدمان آنتالیا از مهم ترین پارک های آبی آنتالیا بشمار می رود که با جدید ترین و منحصر به فردترین وسایل بازی و سرسره ها میزبان شما عزیزان هست و البته در کنار وسایل بازی ، دلفیناریوم آنتالیا هم رضایت طیف وسیعی از توریست را جلب کرده است.



در نهایت برای مشاهده ، رزرو و یا خرید طیف وسیعی از تورهای آنتالیا مثلا تور اقساطی آنتالیا ، تور ارزان آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 98 و .... حتما به سایت مجموعه موفق سلام پرواز نگاهی بیاندازید .

تور تایلند ؛ سفری به بهشت جنوب شرقی آسیا

سفر با تور تایلند یکی از هیجان ‌انگیز‌ترین سفر‌های خارجی به حساب می آید ! چرا که این شهر پر از جاذبه‌ های گردشی ، تفریحی و ساحلی است و اینکه از مراکز عالی و لوکس برای تفریح ‌هات شبانه گرفته تا معابد مذهبی دیدنی که همگی کلی جذابیت و هیجان را در خود جای داده اند و اینکه جاذبه های این کشور بیشمار است که برای مثال شما می توانید به بازدید شهرهای ویران‌ شده ، صومعه‌ های باستانی ، راهبان بودایی ، قبایل تپه‌ نشین رنگارنگ ، بازارهای شناور روی آب ، پارتی‌ های شبانه زنده ( واکینگ استریت ) ، جنگل ‌های بارانی انبوه ، حیات وحش شگفت ‌انگیز و دیدنی ، جزایر گرمسیری و مشهورش ، سواحل طلایی و صخره‌ های مرجانی بکر و پس از آن باید از بانکوک ، پررونق ‌ترین پایتخت شهری در جنوب شرقی آسیا دیدن کنید .



مردم تایلند به مهمان‌ نوازی و خونگرمی و لبخند در دنیا معروف هستند و حیف است که به دیدن سواحل و جزایر جنوب این کشور که محل مناسبی برای غواصان ، سنگ‌ نوردان و علاقه مندان به ورزش‌ و تفریحات آبی هستند ، نروید در حالی که جنگل ‌های انبوه شمال تایلند نیز می ‌تواند برای پیاده ‌نوردان و علاقه مندان به حیات ‌وحش بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد ، اگر مسافر تور تایلند شدید حتما یک بار در زیر آبشارهای جنگل مملو از گیاه ثعلب بروید ، چون تا آخر عمرتان این تجربه را فراموش نخواهید کرد .
در ضمن تایلند از نظر تعداد و تنوع جشن ‌و فستیوال در جهان بی نظیر است و مهمترین جشنواره ‌های تایلند عبارتند از : جشن آب سونگران تایلند ، فستیوال ارواح تایلند ، فستیوال لانترن ، فستیوال بوفالو سواری ، فستیوال گیاهخواری تایلند و ... اشاره کرد .

حیف است به تایلند سفر کنید و طعم و مزه غذاهای تایلندی را تجربه نکنید مثلا پد تای که از برنج ، نودل ، تخم مرغ ، پنیر لوبیا ، سبزیجات تازه و معمولا مقداری مرغ و میگو درست می شود و یا کاری میگو ، انبه و برنج ، تام یانگ گونگ و ... که همگی از خوشمزه ترین غذاهای جنوب شرقی آسیا می باشند .
پیشنهاد ما از میان انتخاب تورهای تایلند ،انتخاب تور ترکیبی تایلند است که علاوه بر دیدن بانکوک ، پاتایا و پوکت را هم با یک سفر می توانید ببینید و در هتل های زیبای ساحلی چند روزی را استراحت کرده و غرق آرامش شوید و بهترین هتل ‌های تایلند را در وب ‌سایت سلام پرواز می ‌توانید مشاهده کنید ، این هتل ‌ها بیش از آنکه انتظارش را داشته باشید امکانات و خدمات عالی به شما ارائه می دهند ، تور ترکیبی تایلند عبارت است از : تور ترکیبی بانکوک پاتایا و تور ترکیبی بانکوک پوکت و تور ترکیبی پاتایا پوکت می باشد که برای مشاهده متنوع ترین تورها می توانید در وب سایت مجموعه سلام پرواز طیف وسیعی از تورهای تایلند اعم از تور اقساطی تایلند ، تور تایلند نوروز 98 ، تور ارزان تایلند ، تورهای ترکیبی تایلند و ... را مشاهده و بنا به دلخواهتان یکی را برگزینید .

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر از پکیج تور تایلند این مجموعه در قالب : محل اقامت یا هتل ، نوع ایرلاین ها ، بلیط هواپیما ، خدمات رفاهی آژانس و ... می توانید با مشاوران با تجربه سلام پرواز با شماره 22221500 - 021 تماس حاصل نمایید .

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها