مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: پرواز شامگاه جمعه تهران - تبریز یکی از شرکت های هوایی در تبریز هنگام نشست دچار مشکل شدکه با رفع آن هواپیما تا نیم ساعت دیگر بدون مسافر به سمت تهران پرواز می کند.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۶۹
مشکل هواپیمای سانحه دیده در فرودگاه تبریز رفع شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، مصطفی صفایی اظهار داشت: چرخ های یک فروند هواپیمای یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل ترمز سخت و گداخته شدن لاستیک ها دچار آتش سوزی شد که به تشخیص مسوول فنی شرکت هر 4 لاستیک هواپیما تعویض و رفع مشکل شد.

وی ادامه داد: به دلیل اشکال در سیستم هواپیما، خلبان مجبور به ترمز سخت می شود که این امر باعث داغ شدن بسیار زیاد برک چرخ شده و به لاستیک ها صدمه وارد شد.

صفایی با بیان اینکه علت این ترمز و اشکال موجود در سیستم باید از سوی شرکت مورد نظر اعلام شود، افزود: در باند فرودگاه هیچ مشکلی برای هواپیما پیش نیامد و مسافران به راحتی از هواپیما پیاده شدند.

وی گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با بیش از هفت دهه قدمت، پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها