هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

دعوا بر سر جایگاه استقلال و پرسپولیس!

آخرین دیدار هفته چهاردهم روز شنبه در شهر جم بوشهر بین دو تیم پارس جنوبی و تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۱۰
دعوا بر سر جایگاه استقلال و پرسپولیس!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه تختی جم بین دو تیم پارس جنوبی و تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود. پارس جنوبی اگرچه در جمع ۵ تیم اول جدول قرار دارد اما از نظر مالی شرایط وخیمی پیدا کرده است.

در این هفته بازیکنان این تیم به دلیل پرداخت نشدن دستمزدهایشان دو بار اعتصاب کردند و حاضر به تمرین نشدند! با این حال بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه به وعده‌های مسئولان استانی و شهری دلخوش کرده‌اند و این هفته هم به میدان خواهند رفت.

با این شرایط شانس پیروزی شاگردان تارتار مقابل تیم تراکتورسازی روی کاغذ سفید زیاد نیست اما فوتبال در میدان سبز بازی می‌شود و هر احتمالی وجود دارد.

تراکتورسازی تبریز هم که در رده سوم جدول است شرایط مناسبی دارد تنها ایراد این تیم غیبت استوکس و اروین دو مهاجم گلزن است که ظاهرا دیگر نمی‌خواهند در تراکتورسازی تبریز باقی بمانند.

تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بدون ماشین گلزنی خود به تساوی بدون گل رسید حالا باید دید در این مسابقه قرمزپوشان تبریزی بدون مهاجمان با کیفیت خود چگونه راه دروازه حریف را پیدا می‌کنند.

محسن فروزان دروازه بان تیم تراکتورسازی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. در آنسوی میدان هم محمد نوری و محسن بنگر مقابل تیم سابق‌شان قرار می گیرند.

تقابل مهدی تارتار با محمد تقوی هم دیدنی است. یک مربی پرسپولیسی و یک مربی با سابقه حضور در استقلال و سابقه کم در مربیگری لیگ ایران. اگر تیم تارتار در این بازی پیروز شود هم باعث می شود پرسپولیس در رده سوم باقی بماند و هم خودش جایگاه استقلال را در جدول در رده پنجم می‌گیرد اما اگر تراکتورسازی پیروز شود جانشین پرسپولیس در رده سوم می‌شود و باعث می‌شود که استقلال هم در رده پنجم باقی ماند!

اسامی داوران این مسابقه به شرح زیر است:

شنبه ۱۰ آذر
پارس جنوبی جم – تراکتورسازی – ساعت ۱۵ / ورزشگاه تختی جم
کوپال ناظمی – محمدرضا منصوری – محمد راهی – روح الله شریفی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها