از سوی فرمانده انتظامی دزفول؛

جزئیات شهادت رئیس کلانتری ۲۰ دزفول تشریح شد

فرمانده انتظامی دزفول جزئیات به شهادت رسیدن رئیس کلانتری ۲۰ این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۱۳
جزئیات شهادت رئیس کلانتری ۲۰ دزفول تشریح شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه، سروان حاجی مراد نادری رئیس کلانتری ۲۰ زیباشهر دزفول به همراه تعدادی از پرسنل کلانتری برای اجرای حکم قضایی یک سارق به محل اختفای وی واقع در منازل مسکن مهر کوی زیباشهر مراجعه کردند.

وی افزود: سارق پس از مشاهده نیروهای پلیس به سمت آنان شلیک کرد که در این تیراندازی متاسفانه سروان نادری مجروح و بلافاصله به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل می شود.

سرهنگ الهامی ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده، سروان نادری به رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: سارق نیز که پس از مشاهده اوضاع، راه فراری پیش روی خود نمی بیند با شلیک گلوله خود را به هلاکت می رساند.

سرهنگ الهامی بیان کرد: پدر همسر این سارق نیز که در محل اختفای وی حضور داشت در این درگیری مجروح شده است.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف همراه با چهار خشاب، پنج قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

سرهنگ الهامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مدافع حریم کشور گفت: تحقیقات در این خصوص توسط ماموران نیروی انتظامی ادامه دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهند پرداخت گفت: نیروهای مقتدر و مخلص پلیس شهرستان همواره در خط مقدم مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهند بود و دراین راه از تقدیم مال و جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها