معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 585 نفر گرفتار شده در کولاک برف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۶۲
امدادرسانی به 585 نفر گرفتار شده در کولاک برف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، عزیز ارشادیان صبح امروز با اعلام این خبر افزود: 130 خودرو در کیلومتر 17 خلخال – اسالم در کولاک برف گرفتار شده بودند که با همکاری نجاتگران هلال احمر و با همکاری پلیس راه و راهداری نجات یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی به این جمعیت به صورت حضوری انجام شده بود، تصریح کرد: در این عملیات عوامل جمعیت هلال احمر استان به 50 نفر از افراد گرفتار شده درکولاک در پایگاه بین شهری گردنه اسالم اسکان و به بقیه افراد در رهاسازی، هدایت و زنجیر چرخ کمک کردند تا آن ها از گرفتاری در کولاک رها شوند.

وی با اشاره به نیروهای به کار گرفته شده در این عملیات تصریح کرد: دو تیم عملیاتی با 6 نفر نجاتگر و با دو دستگاه خودروی آمبولانس در این عملیات امداد و نجات حضور داشتند.

امدادرسانی به 2 نفر مصدوم حادثه جاده‌ای

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته به 2 نفر مصدوم حادثه جاده‌ای امدادرسانی شده است، افزود: این مصدومین بر اثر برخورد2 خودرو در کیلومتر 60 گرمی - اردبیل دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از مصدومین بعد از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس قرار گرفته و مصدوم بعدی به مرکز درمانی انتقال یافت.

ارشادیان تشریح کرد: در این حادثه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 1 تیم عملیاتی، 3 نفر نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس به یاری حادثه دیده شتافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها