فرمانده نیروی دریای ارتش:

ایران سه ناوشکن به دریا می ‌فرستد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن‌های سهند، دنا و ناوشکن تغییر یافته دماوند را تا پایان سال 97 به آب خواهیم انداخت.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۲۴
ایران سه ناوشکن به دریا می ‌فرستد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم تجدید پیمان کارکنان نیروی دریایی ارتش با امام راحل افزود: ناوشکن‌ های سهند و دنا به ناوگان دریایی جنوب کشور و ناوشکن دماوند به ناوگان دریای شمال کشور اضافه خواهد شد.

وی اظهارداشت: ناوشکن سهند که بزرگتر و پیشرفته ‌تر از جماران است در این هفته به مناسبت هفتم آذر؛ روز نیروی دریایی به ناوگان دریایی جنوب ملحق می‌ شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: 80 درصد عملیات ساخت ناوشکن دنا نیز به اتمام رسیده و این ناوشکن اکنون در حال تجهیز است و انجام ماموریت‌ ها توسط آن به سال آینده موکول می ‌شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت زیر دریایی نیز خودکفا شده است، افزود: به زودی و با فاصله کمی از الحاق ناوشکن سهند نسل جدیدی از زیر دریایی‌ ها به نام زیردریایی فاتح به ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران ملحق می‌ شود.

امیر دریادار خانزادی ادامه داد: نیروی دریایی همواره در بالاترین سطح هوشیاری قرار گرفته و جوانان سکان نیروی دریایی را در تمامی جوانب در دست گرفته اند.

وی با بیان اینکه در ساخت تجهیزات و تسهیلات کاملا خودکفا شده‌ایم، اظهار داشت: این نشان می ‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارند و ما تحریم ها را زیر پا گذاشته‌ ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت ناوشکن جماران در سال 88 گفت: پس از انقلاب تجهیزات دفاعی و نظامی نیروی دریایی ارتش کاملا بومی شدند و نیروی دریایی ایران از سواحل به آب‌های آزاد رفت.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه ساخت شناورها و تسهیلات جنگی حد و مرز نمی شناسد، افزود: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با قدرت و همت پروژه ساخت این جنگ افزارها را دنبال خواهد کرد.
وی گفت: امروز نسل های جدید ما در صحنه حضور دارند و از تجربیات افسران گذشته استفاده و برای نابودی دشمنان لحظه شماری می کنند.

صبح امروز امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شماری از فرماندهان، معاونان و کارکنان نیروی دریایی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها