خرید دستگاه خودپرداز روشی جدید برای کسب درآمد است که اخیرا مورد توجه افراد حقیقی و حقوقی و شرکت ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۷
کسب درآمد با خرید دستگاه خودپرداز

شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند با واگذاری دستگاه خودپرداز به افراد حقیقی و حقوقی و البته شرکت ها، روشی نوین برای کسب درآمد را به بازار عرضه کرده اند.

هر فرد واجد شرایطی می تواند با پرداخت قیمت دستگاه خودپرداز و البته طی یک سری مراحل اداری اقدام به خرید این دستگاه های خودپرداز کند.

شرکت تجارت الکترونیک ویرا نگار پردازش یکی از معتبر ترین شرکت های عرضه کننده دستگاه های خودپرداز در ایران است.

کارشناسان این شرکت با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته به سوالات احتمالی شما مشتریان پاسخ خواهند داد.

ارائه بهترین قیمت دستگاه خودپرداز و انجام تعمیرات تخصصی از دیگر مزایای خرید دستگاه خودپرداز از شرکت ویرا نگار می باشد.

این شرکت در تمامی نقاط کشور با بهره بردن از کارشناسان خود آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

قیمت دستگاه خود پرداز در ویرا نگار با تخفیفاتی نیز همراه است. واگذاری دستگاه خود پرداز نیز به کلیه افراد حقیقی، حقوقی و شرکت ها توسط بانک هایی که تحت نظارت بانک مرکزی هستند صورت می گیرد. از این رو قرارداد های نوشته شده کاملا معتبر هستند و جایی برای نگرانی باقی نخواهند گذاشت.

قیمت دستگاه خودپرداز در ویرا نگار

قبل از اینکه درخواست واگذاری دستگاه خودپرداز را داشته باشید باید در مورد خرید دستگاه خودپرداز و همچنین قیمت دستگاه خودپرداز اطلاعاتی داشته باشید.

شرکت ویرا نگار به عنوان یکی از عرضه کننده های دستگاه های خود پرداز (ATM)، دستگاه های خود را با نازل ترین قیمت ها به فروش می رساند.

همچنین در مواردی دستگاه ها شامل تخفیفات بسیار قابل ملاحظه ای نیز می باشند. به عنوان یکی از دستگاه های خودپرداز با کیفیت که توسط این شرکت ارائه می شود، می توان به دستگاه خودپرداز ncr 5886 اشاره کرد. این دستگاه شامل ویژگی های فنی بالایی می باشد.

همچنین ncr 5886 از لحاظ امنیت نیز کاملا قابل اطمینان است و گواهی های معتبری را در این زمینه دریافت کرده است.

قیمت دستگاه خودپرداز ncr 5886 به علت نوسانات ارز روزانه تغییر میکنند جهت اطلاع از قیمت های بروز به سایت www.viraATM.com مراجعه کنید.

با تخفیفاتی که ویرا نگار شامل حال آن کرده، قیمت این دستگاه به صورت قابل توجهی برای شما تغییر میکند. خرید دستگاه خودپرداز ncr از لحاظ مالی کاملا به صرفه است. سری M دستگاه های ncr بسیار منعطف و قابل ارتقاء می باشد.

همچنین طیف گسترده ای از تراکنش های بانکی توسط این دستگاه قابل انجام است. همچنین این دستگاه قابلیت کار با کارت های کشور های خارجی را نیز دارد.

قیمت دستگاه خودپرداز با توجه به ویژگی های فنی آن می تواند تا چندین میلیون تغییر کند. با چنین شرایطی خرید دستگاه خودپرداز از شرکت ویرا نگار تصمیمی کاملا هوشمندانه به نظر می رسد.



مراحل واگذاری دستگاه خودپرداز

خرید دستگاه خودپرداز شامل یک سری بند های قانونی بین خریدار، فروشنده و بانک می باشد. داشتن حسن شهرت، پذیرش تعهدات بانکی، ضمانت سویچ بانکی و در نهایت تایید محل نصب دستگاه از مواردی است که برای واگذاری دستگاه خودپرداز به اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.

بر طبق این موارد نداشتن سوء پیشینه از موارد مهم در واگذاری دستگاه خودپرداز می باشد. بر طبق موارد فوق محل نصب دستگاه نیز باید از لحاظ امنیت و سود دهی به متقاضی بررسی شود. این بررسی توسط مهندسین شرکت فروشنده انجام می شود.

تنها با داشتن این ویژگی ها و رعایت این اصول واجد شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز خواهید شد. پس از آن شرکت فروشنده مراحل نصب و راه اندازی دستگاه را آغاز خواهد کرد و آموزش های لازم را به مشتری خواهد داد.

جهت اطلاع بیشتر به سایت www.viraATM.com مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها