بررسی آماری یکی از سخت‌ترین تبعات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا؛

بیکاری، فرزندِ دردسرسازِ برگزیت

نخست وزیر انگلیس در نشست خبری بروکسل برای تاسف برخی رهبران اروپایی به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، اهمیتی قائل نشد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۲۰
بی‌توجهی نخست وزیر انگلیس به تاسف سایر سران اروپایی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ترزا می نخست وزیر انگلیس پس از آنکه کشورهای اتحادیه اروپا پیش نویس خروج بریتانیا را به تصویب رساندند در یک نشست خبری گفت: طرح مصوب اتحادیه اروپا بهترین توافق ممکن برای بریتانیا در خروج از اتحادیه اروپاست.

وی با یادآوری اینکه باید این طرح به تصویب پارلمان بریتانیا هم برسد، گفت طی هفته‌های آینده تمام توان خود را برای دفاع و پیشبرد این توافق به کار خواهد گرفت.

«می» گفت: مهم است که نمایندگان مجلس از تمامی جزئیات این طرح آگاهی کامل داشته باشند و براساس آگاهی خود تصمیم گیری‌کنند.

وی افزود: اطلاعات تفصیلی در این مورد را در اختیار نمایندگان خواهد گذاشت.

نخست وزیر انگلیس افزود: زمان آن رسیده است تا بریتانیا از این مرحله عبور کند و به آینده بنگرد. نخست وزیر انگلیس با اشاره با ابراز تاسف شماری از رهبران اروپایی از خروج بریتانیا از این اتحادیه، گفت که در غم سایر رهبران اروپایی در مورد برگزیت شریک نیست.

حدود 10 روز قبل، «می» در یک نشست فوق‌العاده با اعضای هیئت دولت، شرایط خروج این کشور را با آنان مطرح و اعلام کرد که این شرایط مورد قبول همکارانش قرار گرفته است. با اینهمه، روز بعد تعدادی از اعضای دولت به نشانه مخالفت با این شرایط از سمت خود کناره گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها