فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۴ عضو اصلی باند جعل تراول در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۷۲
کشف ۱۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول جعلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، سردار محمدکاظم تقوی اظهارداشت:کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل تراول‌های جعلی در مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و دستورات اکید برای پیگیری سریع این پرونده صادر شد.

سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با ردزنی‌های گسترده وتحقیقات فنی، خودروی پژو ۲۰۶ حامل تراول‌های جعلی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، خودروی مذکور را در پارکینگ فرودگاه بین المللی مشهد توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: با انتقال پژو ۲۰۶ به پلیس آگاهی در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول ۵۰ هزار تومانی جعلی کشف شد.

دستگیری متهمان پرونده در غرب مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در حالی که کارآگاهان پلیس آگاهی این خودرو را در شرق مشهد توقیف کرده بودند در ادامه تحقیقات گسترده و بررسی‌های پلیسی، متهم پرونده در غرب مشهد و در منطقه الهیه این شهر شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: این فرد در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید و با معرفی ۲ همدست خود به چاپ تراول‌های جعلی اعتراف کرد.

سردار تقوی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ متهم دیگر پرونده را نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقداری مواد مخدر، یک عدد باتوم، یک عدد شوکر و یک دستگاه رایانه که در جعل چک پول‌ها از آن استفاده می‌شد، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که یک عضو دیگر این باند نیز شناسایی و در یک انبار متروکه دستگیر شده است، گفت: با هماهنگی مقام قضائی این محل نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه ۳ دستگاه چاپگر، یک دستگاه برش و مقادیری کاغذ که برای جعل تراول از آن استفاده می‌کردند، کشف شد.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: ۴ متهم پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند و تحقیقات ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها