فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: دو متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بیرجند اختلاس کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۶۲
اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که رئیس شعبه یکی از موسسات مالی و اعتباری استان به همراه مسئول تسهیلات این موسسه در زمان تصدی خود با سوء استفاده از مدارک هویتی اشخاص از جمله اعضای خانواده وابستگان و دوستان نزدیک خود اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهیلات کلان کرده است که موضوع به صوت وِیژه توسط اداره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

وی بیان داشت: بررسی های کارگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که مبالغ اختلاس شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده و این افراد مدتی است که از کار تعلیق شده اند که با دستور مقام قضائی متهمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و شناسایی شاکیان آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه افزود: با همکاری مسئول حقوقی این موسسه، دو نفر در این پرونده شناسایی شدند و در بررسی های فنی پلیس آگاهی مشخص شد این افراد هیچ گونه وامی از این موسسه دریافت نکرده اند و متهمان با جعل امضاء آن ها، تسهیلات کلان دریافت کرده اند.

سردار شجاع گفت: با دستور مقام قضائی دو متهم این پرونده دستگیر و روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها