یک مشکلی که بسیاری از صنعتگران، کارخانجات و دستگاه سازهای سراسر ایران با آن سر و کار دارند، نبود یک رفرنس قابل اعتماد برای قیمت رقابتی کالای صنعتی نظیر الکتروموتور، گیربکس صنعتی، پمپ، ویبره بدنه و ... است.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴۵
یک خبر خوب برای صنعتگران و کارخانه داران سراسر ایران

به عبارتی سایتی وجود نداشته تا قیمت به روز انواع کالای صنعتی را ارائه دهد که مدیران بتوانند با توجه به آن با خیال راحت اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود کنند.



انواع الکتروموتور تک فاز ، سه فاز ، ضد انفجار ، دالاندر و ... ، انواع گیربکس صنعتی ، گیربکس چینی ، گیربکس اروپایی و گیربکس ایرانی، انواع پمپ آلات خانگی و صنعتی ، پمپ دنده ای و ویبره بدنه چینی و ترک نظیر ویبره کمپ تنها بخشی از کالاهای موجود در وبسایت کالا صنعتی به شمار می رود.

گروه کالا صنعتی با سابقه چندین ساله در فروش انواع کالای صنعتی نظیر الکتروموتور ، گیربکس صنعتی ، پمپ و موتور ویبره توانسته است لیست قیمت به روز انواع کالای صنعتی را در سایت خود به نمایش گذاشته و در کمترین زمان ممکن پیشنهادیه مالی ارائه نماید. علاوه بر پیشنهادیه مالی فوری، قیمت اکثر کالاهای موجود در سایت کالا صنعتی به روز بوده و قابل اطمینان است.



بسیاری از شرکت ها با حذف مسئول خرید که به صورت سنتی به بازار سنتی سر بزند و قیمت های متفاوتی را تجربه کند یا اینکه با گرفتن پیشنهادیه مالی از فروشگاه های واسطه هزینه خرید کارخانه را بالا ببرد، توانسته اند ضمن کاهش هزینه ها، با استخدام یک نفر که به صورت آنلاین کالاهای مختلف را در سایت کالا صنعتی رسد میکند، کالای مورد نیاز خود را تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن برای ایشان ارسال رایگان انجام شود.

علاوه بر فروش معمول، کالا صنعتی در مقاطعی فروش فوق العاده برگزار می کند که در آن میتوانید الکتروموتور ارزان ، گیربکس صنعتی کارکرده با قیمت مناسب و بسیاری انواع کالای صنعتی با با قیمت های بسیار ارزانتر از بازار سنتی خرید کرده و در محل درخواستی خود تحویل بگیرید.



قیمت رقابتی مزیت بارز سایت کالا صنعتی است. کالا صنعتی با برقراری ارتباط با شرکت های تولید کننده ایرانی و شرکت های قانونی وارد کننده کالای خارجی که اسناد و مدارک معتبر را ارائه داده اند، توانسته واسطه ها را حذف و بهترین دستاورد را ارائه قیمت رقابتی به مشتری داشته باشد. علاوه بر قیمت، وجود کالای با اصالت در وب سایت کالا صنعتی باعث شده تا مشتری ها با اعتماد کافی از این شرکت کالای صنعتی خود را خریداری نمایند.

به عنوان مثال کالا صنعتی تامین کننده ویبره کمپ ، ویبره تولز چینی ، ویبره ایرانی نظیر برند های ویبریران و پارسیان است. در این زمینه به خوبی می تواند مشتری را مشاوره داده و بهترین گزینه را به ایشان پیشنهاد دهد. از ویبره 20 کیلویی تکفاز تا 10 تن سه فاز در برند های ایرانی ، ترک ، ایتالیایی و ... میتوانید به کالا صنعتی سفارش دهید.

داشتن نماد اعتماد الکترونیک ، مشاوره رایگان برای انتخاب کالای صنعتی ، ارسال رایگان کالای صنعتی (برای کالاهای با ارزش بیش از سقف تعیین شده) ، خدمات پس از فروش مسئولانه و پیگیرانه و همچنین پاسخگویی سریع کارشناسان فروش باعث شده تا کالا صنعتی به عنوان اولین گزینه برای مدیران آینده نگر باشد.

علاوه بر این کالا صنعتی ساز و کاری را ایجاد کرده است که تمامی فروشندگان و واردکنندگان مجاز کالای صنعتی در ایران بتوانند به راحتی کالای خود را در سایت بارگزاری نموده و به فروش برسانند. این امکان از طریق پنل کاربری ویژه ای که به فروشندگان اختصاص دارد انجام می شود.



کالا صنعتی با دارا بودن بخش تعمیر الکتروموتور ، تعمیر گیربکس صنعتی و تعمیر پمپ صنعتی و با رزومه ای درخشان در این بخش ها توانسته است در این مهم هم گام موثری بردارد. استفاده از کارشناسان فنی ، بازرسان اتحادیه و همچنین نمایندگی های اصلی برند های مهم صنعتی بخشی از خدمات گروه کالا صنعتی به شمار می رود. تعمیر انواع پمپ صنعتی خصوصاً پمپ آب شور و پمپ صنعتی صنایع فولاد، سیمان ، پتروشیمی ها و مراکز بزرگ صنعتی بخشی از خدمات این مجموعه به شمار میرود.

اخیراً کالا صنعتی امکان پرداخت در محل را فراهم کرده است که برای شهرهای تهران و مشهد این امکان پیاده سازی شده است و به زودی در سراسر ایران این مهم امکان پذیر خواهد شد. کالا صنعتی از این منظر جزء معدود سایت هایی است که پرداخت در محل برای کالای صنعتی دارد و در صورت استفاده نکردن کالا امکان مرجوعی کالا را فراهم آورده است.

دفتر مرکزی گروه کالا صنعتی در استان خراسان رضوی و شهر مشهد قرار دارد. دوره های آموزشی صنعتی با قیمت های بسیار مناسب از یک سو و همچنین شرایط جغرافیایی مناسب شهر مشهد به لحاظ تفریحی و زیارتی از سوی دیگر باعث شده است که علاقه مندان از سراسر کشور برای گذراندن دوره های آموزشی به صورت گروهی به مشهد اعزام شده و با کمترین هزینه ها بهترین خدمات را دریافت نمایند.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها