مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به تداوم و تشدید سامانه بارشی در سراسر نقاط استان، خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها طی روزهای آینده وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴۲
پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در فارس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، رحیم آزادی از آماده باش نیروهای خدمات رسان و امدادی در سراسر استان خبر داد و گفت: تمام شهرستانهای فارس به طور مرتب توسط فرمانداری‌ها، بخشداری و شهرداری‌ها رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه طبق اطلاعیه و گزارش اداره‌کل هواشناسی فارس از بعدازظهر سوم آذرماه تا اوایل دوشنبه پنجم آذر احتمال تشدید بارندگی‌ها، وزش باد و بارش برف در نقاط کوهستانی ابتدا در نواحی شمالی، شمال غرب و سپس دیگر نقاط استان وجود دارد، تاکید کرد: که طی این مدت از چرای دام در مناطق مرتفع و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تمام هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی انجام شده است، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی و برقرار است.

آزادی همچنین از استقرار نیروهای امدادی در نقاطه حادثه‌خیز فارس خبر داد و گفت: هشدارهای لازم به ویژه به جوامع روستایی و عشایری فارس برای جلوگیری از تردد و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، چرای دام در مناطق کوهستانی و ... داده شده است‌.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس یادآور شد: توصیه‌های لازم طی اطلاعیه‌هایی به دستگاه‌های خدمات رسان برای بررسی و کنترل الزمات و اصول ایمنی داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها