فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

دستگیری ۱۳ سارق با ۲۷ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

اعضای باند سارقان داخل خودرو در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۴
دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد در عملیاتی موفق شدند اعضای باند سارقان داخل خودرو را با 70 فقره سرقت دستگیر کنند.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی آثار به جا مانده در صحنه های سرقت و اظهارات مالباختگان مشخص شد، سرقت ها را سارقان حرفه ای و با استفاده از روش های بسیار ماهرانه انجام داده اند؛ از این رو ماموران کلانتری های 16 ، 13 و 11 سعدی پیگیری و کشف سرقت ها را با استفاده از روش ها و تجهیزات علمی پیشرفته پلیسی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با اعزام مستمر گروه های گشت متشکل از مأموران زبده و تحقیقات و بررسی های دقیق پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه یکی از اعضای باند شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامزاده افزود: سارق دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و قرائن غیر قابل انکار به 70 فقره سرقت با همدستی چهار سارق دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به مطامع خود ناکام بگذارند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک در اطراف خودرو خود و دیگران، مراتب را به فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها