'یاشار کمی' ملی پوش سابق تیم والیبال نوجوانان ایران، شامگاه چهارشنبه در سن 20 سالگی در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان در گذشت.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۲۲
بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان والیبال درگذشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، مرحوم کمی اهل شهرستان بندرترکمن در شمال غربی استان گلستان به بیماری سرطان استخوان مبتلا شده و در طی دوره درمانی چندین ماهه بدون حرکت بر روی تخت بستری بود که جان خود را دیشب در بیمارستان از دست داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن ضمن تایید این خبر اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر این ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران، امروز (پنجشنبه اول آذر) از مقابل منزل پدری اش در بندرترکمن تا آرامگاه مسلمین این شهرستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

عبدالقدیر اونق از جامعه ورزش استان به ویژه شهرستان بندر ترکمن و خانواده والیبال استان به منظور حضور در این مراسم دعوت کرد.

فدراسیون و هیئت والیبال استان گلستان، پرویز فرخی عبدالرحمان رئوفی، عبدالحامد میرزاعلی، آرش وکیلی و جمعی از ملی پوشان اسبق و فعلی والیبال ساحلی و سالنی کشور، در پیام های جداگانه، درگذشت این جوان والیبالیست را تسلیت گفتند.

مرحوم یاشار کمی ملی پوش سابق والیبال نوجوانان ایران، در سال 1377 در شهرستان بندرترکمن دیده به جهان گشود.

وی که از سال 92 والیبال حرفه ای را نزد دردی محمد کمی در شهرستان محل تولد خود آغاز کرد، در سال 95 به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

این بازیکن در کارنامه ورزشی خود، عنوان نایب قهرمانی مسابقات نوجوانان کشور را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز در پیام جداگانه ای درگذشت این ورزشکار را جامعه ورزشی استان و کشور تسلیت گفت.

رییس و مسئولین فدراسیون والیبال ایران در حاشیه مراسم اختتامیه رقابت های والیبال ساحلی تک ستاره جهان در مهر ماه سال جاری در بندر ترکمنت، با حضور در منزل مرحوم کمی، از وی عیادت کرده بودند.
بندرترکمن با 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع و 2800 ورزشکار بیمه شده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها