با حضور رئیس رسانه ملی برگزار شد

تجلیل از بیش از ۳۰ فناور برتر عرصه رسانه

در آیین پایانی پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور رئیس رسانه ملی از فناوران برتر این رسانه ­تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۱۴
تجلیل از بیش از ۳۰ فناور برتر عرصه رسانه

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، آیین پایانی پانزدهمین اجلاس ­فناوری رسانه با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی و جمعی از فعالان عرصه فناوری رسانه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

رضا علیدادی در ایین پایانی پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه گفت: پانزدهمین اجلاس ­فناوری رسانه با موفقیت به پایان رسید .امیدواریم این اجلاس که با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را اغاز کرد بتواند دستاورد های قابل توجهی داشته باشد.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی ­ادامه داد: در این اجلاس ­نشست های علمی و تخصصی با حضور اساتید داخلی و خارجی در سطح جهانی، ۳۲ سمینار در زمینه هوش مصنوعی ،فناوری های نوین فضایی و زمینی، مانیتورینگ و...ارائه شد

وی ­افزود: در هر نهاد و ارگانی تحول و نواوری بخش مهمی از بنیان یک سازمان را تشکیل می دهد. در رسانه ملی هم طرح های نو اورانه موضوع مهمی ­تلقی می شوند . در این دوره بیش از ۱۶۰ طرح فناورانه ­ارائه شد.

علیدادی ­گفت: یکی از برجسته ترین محور های اجلاس پانزدهم نمایشگاه فناوری و صنعت رسانه ­و از نو اوری های این نمایشگاه حضور استارت اپ ها و شرکت های کوچک صاحب طرح و ایده نو بود.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با تشکر از شبکه های مختلف رسانه ملی بابت پوشش این اجلاس ادامه داد: شبکه اموزش مقدمه تهیه تفاهمی برای تعمیق موضوع علم و فناوری در رسانه را به وجود اورد و از انها تشکر می کنم.

وی افزود :رسانه ملی ­علارقم همه محدودیت هاجهش بزرگی در زمینه ابر رسانه شدن طی کرده است. این رسانه بانگاه به درون رشد صنعت رسانه را طی کرده و با استفاده از تولیدات داخلی توانمند و به رغیبی برای سایرکشور ها بدل شده است.

در ایین اختتامیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه از ۱۲ طرح برتر فناورانه عرصه رسانه رونمایی شد.

پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه از ۲۸ تا ۳۰ ابان در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها