فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری مردی خبر داد که با وعده خواستگاری برای پسرش وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۶۰
پدر شوهر آینده، سارق از آب درآمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند خانواده از محله‌های مختلف شهر همدان مبنی بر کلاهبرداری و سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزلشان توسط فردی که خود را خواستگار جا می‌زد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری 19 شهرک فرهنگیان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران واحد تجسس کلانتری در بررسی‌های اولیه دریافتند که سارق با شناسایی خانواده‌های کم‌درآمد و دارای دختر دم‌بخت، به بهانه خواستگاری برای پسر خود وارد منزل آنها شده و پس از چند بار رفت و آمد و جلب اعتمادشان، در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش آنان کرده و متواری شده است.

باقری بیان کرد: متهم که پسر خود را کارمند و دارای حقوق بالا معرفی می‌کرد، در مواردی هم برای سرقت به زور متوسل شده بود که همین امر عزم مأموران را بر دستگیری هر چه سریع‌تر او جزم کرد.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی و در یکی از مناطق حاشیه‌شهر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: خواستگار قلابی پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی به 5 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت با شناسایی خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌سواد که دارای دختر دم‌بخت بودند، به آنها نزدیک شدم و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزلشان کردم.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای بررسی جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت، از شهروندان و خانواده‌ها خواست تا از اعتماد بی‌جا به افراد غریبه که شناختی از آنها ندارند، خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها