دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: فردی که با استفاده از دسته چک‌های تعدادی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۵۶
کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در زرند دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان ، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به دستگیری یک تبعه بیگانه که با استفاده از دسته چک‌های تعدادی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال کرده بود، گفت: دراین پرونده ۵ نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی افزود: در این رابطه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری، تبانی به منظور بردن مال غیر و تحصیل مال از طریق نامشروع در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل و به شعبه سوم دادیاری ارجاع شده است.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: در این پرونده ۵ نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند چراکه دسته چک‌های خود را با این تصور که سود کلانی به دست می‌آورند در اختیار این فرد قرار داده اند و فرد کلاهبردار بیشتر با اموال منقول و برخی اموال غیر منقول معاملاتی انجام داده و افراد زیادی در این رابطه متضرر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند اضافه کرد: اینگونه اقدامات در حکم کلاهبرداری بوده و باید رد مال شود و اموالی که کلاهبرداری شده است را به مالباختگان باز گردانند.

وی هشدار داد: افرادی که دسته چک خود را به هر دلیلی در اختیار افراد ناشناس قرار می‌دهند در صورت بروز تخلف به عنوان مشارکت و یا معاونت در جرم، تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند و علاوه بر برخورد شدید قانونی، مجازات نیز در انتظار انان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها