سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار داشت: طوفان و گردباد به شبکه برق شهرستان دیلم 320 میلیون تومان خسارت زد.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۰۸
طوفان و گردباد به شبکه برق شهرستان دیلم 320 میلیون تومان خسارت زد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، نادر تمیمی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر ورود یک سامانه قوی بارشی به جو استان تمهیدات لازم به شکل میدانی و عملیاتی در شرکت توزیع برق استان انجام شد تا شاهد کمترین میزان خاموشی در شبکه باشیم.

سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر افزود: همان طور که انتظار می رفت شاهد بارش‌های فراوانی در سطح استان و به خصوص در شهرستان‌های دیلم گناوه و بوشهر بودیم و همکاران ما در شرکت نیز با تمامی تجهیزات در سطح شهرها و روستاهای استان برای رفع هر گونه مشکل احتمالی در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی بیان داشت: با توجه به این که میزان بارش‌ها در سطح شهرستان دیلم بیش از سایر شهرستان‌های استان گزارش شده بررسی‌های کارشناسی ما نشان می‌دهد که در اثر طوفان‌های اخیر در این شهرستان ۲/۵ کیلومتر پایه شبکه های فشار متوسط مدیریت برق تخریب شده است.

تمیمی ادامه داد: با سرعت عمل همکاران بلافاصله پایه‌های جدید نصب و با انجام مانورهای لازم شهروندان در کمترین زمان ممکن مشترکین برق‌دار شدند.

وی عنوان کرد: طوفان در برخی دیگر از نقاط شهری و روستایی استان بوشهر خساراتی را به تاسیسات برق وارد کرده که در حال بررسی میزان ریالی این خسارات هستیم هر چند که همه این نقاط در کمترین زمان ممکن پس از آسیب رفع نقص شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها