مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل سوم بشار برای کارشناسی بیشتر بسته و تردد بر روی آن ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۸۳
"پل سوم بشار یاسوج" در بارشهای اخیر تخریب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، وحید محمدی‌تبار در رابطه با وضعیت پل سوم بشار یاسوج بعد از بارش‌های شدید اخیر افزود: در بازدید از این پل هوا تاریک بود و امکان بررسی و اظهار نظر دقیق وجود نداشت اما بغلک جنوب غربی پل سوم بشار بر اثر بارندگی‌های اخیر آسیب دیده است.

وی اظهارکرد: خاک بغلک پل را آب برده و نیاز به بررسی فوری و اقدام ادارات مربوطه دارد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنا به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اطمینان بیشتر پل سوم بشار تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد بر روی آن ممنوع می‌شود تا فردا کارشناسی لازم صورت گیرد.

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه بخشی از پل سوم بشار یاسوج طی بارندگی های اخیر آسیب دیده بود جهت کارشناسی بیشتر تردد بر روی این پل ممنوع شد.

لازم به ذکر است که فاز اول پل سوم بشار پس از حدود ۱۶ سال در خرداد ماه سال جاری بهره برداری شد و زیر بار ترافیک رفته بود.

این پل به طول 130متر و دارای 2 دهانه 25 متری و 2دهانه 45 متری است که 2باند رفت و برگشت با عرض هرکدام 11 متر دارد.

با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت، ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیرعامل این شهر ایفا می‌کند به‌ طوری‌ که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را که اکنون بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها