جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خبرداد:

رهایی گروگان طی یک عملیات موفق پلیسی مشترک در هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از رهایی یک گروگان طی یک عملیات مشترک پلیسی استان‌های هرمزگان و یزد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۵۲
رهایی گروگان طی یک عملیات موفق پلیسی مشترک در هرمزگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، عباسعلی بهدانی‌فرد در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت خانمی به هویت معلوم به پلیس استان یزد مبنی بر اینکه همسر وی به هویت «حمید ف» توسط افراد ناشناسی ازشهرستان تفت به گروگان گرفته شده ،پیگیری های اولیه توسط پلیس یزد انجام شد.

وی افزود: با توجه به انتقال فرد ربوده شده توسط گروگانگیران به سمت استان هرمزگان و اعلام پلیس یزد، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان نیز قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح‌کرد: با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجارب ارزنده پلیس مواد مخدر استان، در کمترین زمان ممکن، محل نگهداری فرد ربوده شده و هویت گروگانگیران دراین استان شناسایی شد.

بهدانی‌فرد بیان‌کرد: با توجه به مسکونی بودن محل اختفای فرد ربوده شده و به منظور پیشگیری از هرگونه درگیری و خسارت جانی، یک اکیپ عملیاتی از فرماندهی انتظامی هرمزگان تشکیل و پس از انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دو نفر از آدم‌ربایان در منزل دستگیر و فرد ربوده شده به‌صورت صحیح و سالم آزاد شد و آدم ربایان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها