پدر دانش‌آموز بردسکنی گفت: خوشحالم با اهدای اعضای فرزندم، روحش شاد شد و جان چند نفر هم نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۹۸
خوشحالم با اهدای اعضای فرزندم،جان چند نفر نجات یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مسلم احمدی در خصوص چگونگی مواجه‌شدن با مصدومیت فرزندش گفت: من کارگر ساختمانی هستم و پدر 2 پسر بودم، روز حادثه قرار بود ظهر سرکار بروم، می‌خواستم در خانه بمانم تا محمدمهدی از مدرسه بیاید اما دیر کرد.، لباس‌هایم را پوشیدم و درِ خانه را باز کردم اما همان موقع دو پسرمدرسه‌ای دیدم، پرسیدم پس چرا محمدمهدی نیامده که آن‌ها گفتند تصادف شده است، دوان‌دوان خودم را به سر خیابان رساندم و دیدم مردم جمع شده‌اند.

پدر دانش‌آموز بردسکنی ادامه داد: جلوتر رفتم و دیدم یک پسربچه غرق در خون‌روی زمین افتاده است، او را بغل کردم و بوسیدم اما دیدم پسرم نیست، کمی آن‌طرف‌تر بازهم پسربچه دیگری افتاده بود، فکر کردم او محمدمهدی است، او هم مثل پسرم روپوش مدرسه به تنش بود، بغلش کردم دیدم سرش آسیب‌دیده بود، چشمانم همه‌جا را تار می‌دید، فکر کردم او پسرم است اما او هم محمدمهدی نبود.

وی اظهار کرد: سومین دانش‌آموز پسرم بود، خون سروصورتش را گرفته بود، ظاهراً لاستیک ماشین از روی صورتش رد شده بود، همان لحظه بود که پسرم نفس آخر را کشید و فهمیدم که عزادار شده‌ایم.

احمدی بیان کرد: دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد تا اینکه آمبولانس آمد و پسرم و 3 دوستش را به بیمارستان منتقل شدند، متأسفانه 2 نفر از آن‌ها فوت شدند و یک روز بعد هم جگرگوشه من دچار مرگ مغزی شد.

پدر دانش‌آموز بردسکنی با صدای گرفته‌اش درباره تصمیم بزرگی که گرفته گفت: هنگامی‌که به من و همسرم درباره اهدای عضو گفتند ما فوراً قبول کردیم، گفتم حالا که بچه‌ام پرپر شده راضی نیستم قلبش زیرخاک برود و بپوسد، برای رضای خدا و کمک به بیماران نیازمند تصمیم گرفتیم که اعضای بدن محمدمهدی را اهدا کنیم و گفتم هر عضوی را که نیاز است اهدا کنید تا با این کار روح پسرم شاد و جان چند نفر هم نجات یابد.

گفتنی است در ظهر بیستمین روز آبان ماه و پس از تعطیلی مدارس در یک سانحه دل‌خراشی رانندگی، تعداد چهار دانش‌آموز مدرسه در خیابان 13 آبان شهر بردسکن در فاصله 80 متری مدرسه توسط یک دستگاه خودروی وانت زیر گرفته شدند که باوجود تلاش‌های پزشکی انجام‌شده در بیمارستان‌های نیشابور و سبزوار تعداد سه نفر از این دانش‌آموزان فوت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها