مرکز مدیریت های راه های کشور محدودیت های ترافیکی پایان هفته در برخی از محورهای برون شهری برای دوره زمانی 23 تا 26 آبان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۷۷
محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات آخر هفته

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (23 آبان) تا ساعت 6 شنبه (26 آبان) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع شده، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه (25 آبان) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع خواهد بود و تردد تریلرها از جاده هراز نیز ممنوع است.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه (23 آبان) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل شرایط آب و هوایی

محور رامیان- اولنگ- شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک- دیزین، واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پونل- خلخال، واقع در استان گیلان و محور املش- اطاقور واقع در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

همچنین محور سی سخت– پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد و محور گچساران– دیلم، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

حجم تردد در جاده های کشور در 24 ساعت گذشته در مقایسه با شبانه روز پیش از آن به علت بارش برف و باران در برخی از محورهای برون شهری نیم درصد کاهش یافت.

حجم تردد وسایط نقلیه سنگین از مجموع تردد ثبت شده در 24 ساعت گذشته معادل 16.9 درصد، اوج تردد بین ساعت 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعت 3 تا 4 صبح بوده است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها