طرح مباحث اخیر از سوی وزیر خارجه باعث ایجاد ابهام و سوءتفاهماتی در فضای کشور شده است و این در حالی است که فضای سوءتفاهم، به هیچ‌وجه فضای خوبی نیست.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۵۰
با امید مردم بازی نکنید

مردم ما امروز به هر دلیل منطقی و غیرمنطقی، شرایط سختی را تحمل میکنند و بهتر است با حرفها و مواضع خود کاری نکنیم اعتمادی که به انقلاب دارند خدشهدار شود.

مردم ما همواره در دفاع از نظام و آرمانهای انقلاب، این بیت شعر را مدنظر داشتهاند که: «در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم / سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور».

مردم، ریاضت و سختی را برای حفظ نظام تحمل میکنند، بنابراین ما نباید با برخی مواضع و سخنان، «شوق کعبه» را از آنها بگیریم. در صورت گرفتن شوق کعبه از مردم، تحمل سختیها ممکن نخواهد بود و توصیه من این است مسئولانی که ضعف دارند و مرتکب خطایی شدهاند توبه کنند و بگذارند امیدها برای مردم باقی بماند و تلاش کنند در جهت بهبود فضا و شاد کردن دل مردم و خانوادههای شهدا گام بردارند.

بهتر است مسئولان نگذارند چنین شایعات و مسائلی در کشور به وجود بیاید که مردم به نظام بدبین شوند. اگر یک مسئول، تخلفی را مشاهده میکند و میداند که در جایی خطایی صورت میگیرد باید از مبادی و مجاری قانونی پیگیری کند تا متخلفان تنبیه شده و مشکلات برطرف شود. اگر هم برای ادعای خود سندی ندارد اصلا نباید آن را مطرح کند چرا که مطرح کردن بدون سند یک ادعا، مضرات بسیار زیادی دارد.

اگر مساله ای وجود دارد باید درون حاکمیت و از طریق مجاری قانونی حل شود و مسئولان باید بدانند که مردم واقعا دیگر خسته شدهاند از شنیدن چنین صحبتهایی که هر از چند گاهی از سوی یک مسئول مطرح میشود.

سهیلا جلودارزاده

عضو فراکسیون امید مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها