معاون اجتماعی انتظامی استان مرکزی:

کلاهبردار 80میلیاردی پس از 2 سال دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: کلاهبردار میلیاردی که با وعده‌های مختلف 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در مخفیگاهش در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۸۳
کلاهبردار 80میلیاردی پس از 2 سال دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمود خلجی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس استان در خصوص جلب فردی به اتهاماتی چون خیانت در امانت، رد مال و جعل و کلاهبرداری به مبلغ 80 میلیارد ریال، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد در استان‌های تهران و قزوین نیز به دلیل ارتکاب جرایم متعدد به مدت دو سال تحت تعقیب بوده و به مکان نامعلومی متواری شده بود که در این مدت نیز با تغییر متعدد محل سکونت، امکان دستگیری او برای پلیس امکان پذیر نشده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات، سرانجام سرنخ‌هایی از فعالیت‌های این فرد و محل اختفایش که با روش‌های مختلف سعی بر فرار از اجرای قانون را داشت، در یکی از شهرهای شمالی به دست آمد.

خلجی یادآور شد: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی لازم و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف برخی از ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد اظهار داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

وی اعتماد بی‌جا به افراد، بدون شناخت کافی نسبت به آنها را یکی از عوامل زمینه‌ساز اصلی در وقوع این‌گونه کلاهبرداری‌ها دانست و افزود: کلاهبرداران در بیشتر موارد دارای ظاهری آراسته و شیک پوش، ولخرج و خوش برخورد هستند تا بتوانند از این طریق طعمه خود را به دام بیندازند که لازم است شهروندان در برخورد با این افراد دقت نظر و هوشیاری لازم را داشته باشند و مراتب مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها