برای سفر کردن نیاز به تصمیم گیری است. سفری خوب آغاز می شود که کاملا سنجیده صورت گرفته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۸۸
چگونه به صورت آنلاین ویلا رزرو یا اجاره کنیم؟

دنیای اینترنت آمده تا به مردم کمک کند تا زندگی آسان تر و راحت تری تجربه کنند. این امر تا جایی تحقق یافته که به شما کمک می کند در تصمیم گیری سفرتان، راحت تر و سریع تر و آسوده تر عمل کنید.

ما در این بخش به شما نکاتی را یاد آور می شویم که می تواند تجربه برنامه ریزی سفرتان را جذاب تر کند. اما پیش از همه چیز به من بگو، تو دوست داری برای سفر بعدی، به کجا بروی؟ به کجا فکر می کنی و دلت هوای کدام خطه از سرزمین مان را کرده است؟

فرصت های گردشگری در شمال کشور

قطعا سفر و گردشگری در شمال کشور، یکی از بهترین فرصت ها برای بهره بردن از بهترین آب و هوا، امکانات تفریحی و دیدار از شگفت ترین منظره هاست. اما ویژگی خاص شمال کشور، بهره مندی از ساحل، دریا، و تفریحات وابسته به آن است، که معمولا در هیچ استان دیگری ( مگر استان های جنوبی به نوعی متفاوت تر ) مشاهده نخواهد شد.

بنابراین عاقلانه است که برای گردش و تفریح پیش رو، استان های شمالی را انتخاب کنید. اما مهم است که کدام استان را باید مد نظر قرار داد و اصلا چرا؟


دلیل انتخاب مازندران برای گردشگری

همان طور که می دانید، مازندران در میان دو استان مشهور دیگر قرار دارد که از نظر سرسبزی و طراوت هر کدام رتبه خاص خود را دارند. مازندران یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین مکان های گردشگری باطراوت در ایران است که محال است کسی از مردم ایران یک بار هم آن را تجربه نکرده باشد.

وجود جنگلهای بزرگ و پهناور، همچنین ساحل بزرگ دریای مازندران، و از همه مهم تر آب و هوای معتدل آن موجب می شود که همه در این شهر احساس آرامش داشته باشند. طلوع و غروب های مازندران مثال زدنی است مخصوصا اگر در زمان خاص در کنار دریا باشید یا در سی ساید شهرک خزرشهر نشسته باشید و در حال نوشیدن قهوه یا چای باشید.



بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا

از آن جا که مازندران خطه ای سرسبز از کشور ماست، حضور در این استان می تواند روحیه شما را جلا دهد و نفس تان را تازه کند. اما این که بخواهید برای اسکان خود، به کمتر از اجاره ویلا در این استان راضی شوید، کم لطفی محض است.

مزایای اجاره ویلا در شمال و مازندران چیست؟

معمولا ویلاهایی که در استان مازندران به اجاره داده می شوند، در شهرک های خصوصی و ساحلی واقع شده اند که امکان گردشگری و اسکانی امن را برای شما فراهم می کنند.

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟

هر وقت صحبت از راه دور می شود، شما می توانید به دنیای اینترنت اعتماد کنید و به کمک وب سایت معتبر ویلا یار اقدام به اجاره ویلا نمایید.

ویلا یار وب سایتی است که به شما با ارائه خدمات آنلاین کمک می کند که به راحتی ویلاهای مختلف را مشاهده کنید و نسبت به اجاره ویلا با یکی دو کلیک اقدام کنید؛ همین!

شیوه اجاره ویلا در ویلایار چگونه است؟

هنگام تصمیم گیری برای اجاره ویلا آنلاین، می توانید به راحتی با ورود به وب سایت ویلا یار، اولین گام خود را برای این کار با کلیک بر روی لینک اجاره ویلا بردارید.

در ویلا یار می توانید امکانات زیر را در اختیار داشته باشید:
• مشاهده ویلاهای متفاوت به تفکیک استان و شهر و شهرک
• مشاهده قیمت های روز ویلا
• مشاهده امکاناتی که ویلا های مختلف دارند ( در بخش مخصوص به هر ویلا )
• فراهم بودن رزرو ویلا برای هر وقت که بخواهید اسکان یابید
• خواندن اطلاعات در مورد مکان های گردشکری
• نوشتن تجربیات گردشگری و جاهایی که دیده اید


آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟

پاسخ شما کاملا مثبت است. شما می توانید به کمک وب سایت ویلایار، اقدام به اجاره ویلا استخردار در شمال کشور نمایید. به طور کلی برای اجاره ویلا استخر دار می توانید از طریق باکس جستجو عبارت استخردار را انتخاب کنید و به تناسب دیگر تنظیماتی که در بخش جستجو داشته اید، لیست ویلاها را مشاهده کنید.

یک نکته در مورد اجاره ویلای استخر دار

قبل از اجاره ویلا استخر دار به من بگو که قصد مسافرت در چه فصلی را دارید؟ آیا تابستان سفر می کنید یا در زمستان؟ معمولا افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار برای شنا و لذت بردن از آن هستند،بایستی به فصل سفر خود توجه داشته باشند.

معمولا ویلاهای استخردار به دو صورت ارائه می شوند:
1. ویلای استخردار با استخر سر باز
2. ویلای استخردار با استخر سر پوشیده

همانطور که احتمالا تا کنون حدس زنده اید، استخر سر باز در حیاط ویلا تدارک دیده شده و برای ایام گرم سال مناسب است اما استخر سر پوشیده به شما این امکان را می دهد که هم در تابستان و هم در زمستان به طور امن و کاملا اختصاصی استخر بزرگی را در اختیار داشته باشید و از فضای مناسب آن برای شنا استفاده کنید. همچنان تاکید ما برای بهره مندی از این فرصت اجاره ویلا استخر دار در خزرشهر است چرا که با استخر سر پوشیده به شما تجربه ای بیاد ماندنی هدیه خواهد کرد.

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخر دار در شمال چیست؟

از آن جا که ویلاهای مختلفی در شمال کشور دارای استخر هستند، اما هنگام اجاره ویلا استخردار باید به شرایط ضمنی، مثل مکان ویلا، امکانات و نوع ویلا نیز توجه شود.

به کمک این وب سایت می توانید سریع نسبت به مشاهده این ویلا، اقدام کرده و با پیشنهاد رزرو آن، اقامت خود را در این ویلا برای مدت زمانی که در نظر گرفته اید، تثبیت کنید.

به منظور اجاره ویلا استخر دار در شمال، شما می توانید با کمک قابلیت جستجو، اقدام به جستجو، مقایسه و در نهایت انتخاب ویلای استخر دار کنید و با یک تماس ویلای خود را از دور ترین مسافت رزرو کنید.

برای این که بتوانید از شهرک های شلوغ و پر طرفدار شمال دیدن کنید و با اجاره ویلا در شمال، یکی از شهرک ها را برگزینید، ما دو پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

شهرک دریا کنار کجاست؟

دریا کنار، شهرکی توریستی و ساحلی با قدمتی طولانی است. کسانی که در طراحی و معماری این شهرک دست داشته اند، از معماری اروپایی برای طراحی ویلاها استفاده کرده اند و به دور از ذهن نیست که این ویژگی موجب شده که برخی ویلاها در این شهرک قیمت های چند میلیاردی داشته باشند.
اما شما با حضور و اجاره ویلا دریا کنار، در واقع در یکی از شلوغ ترین، پر طرفدار ترین و سر سبز ترین شهرک هایی سپری خواهید کرد، که سالانه میلیون ها نفر از ان دیدن می کنند و در آن اقامت می گزینند.

اگر دوست دارید در شلوغ ترین وقت های ممکن به دریا کنار بیایید و از هیجان توریست ها به وجد آیید، بهتر است که ایام پایانی هفته را برای این مورد برگزینید.

با اجاره ویلا در دریا کنار، شما با امکانات تفریحی مختلفی مواجه خواهید بود که لذت سفرتان را چند برابر می کند. از جمله این امکانات می توان به:
• پیاده روی و قدم زدن در ساحل سنگی تمیز و جذاب دریا کنار
• بهره مندی از سی ساید، و تجربه اوقاتی متفاوت در ساحل
• بهره مندی از رستوران هایی که ارائه دهنده خوراک های دریایی با ادویه جات شمالی اند
• اجاره قایق و محو شدن در افق!
• شنا و آب تنی در آب های خزر
• تجربه هیجان موج سواری و جت اسکی
• اجاره دوچرخه و موتور و سه چرخه و یک تفریح متفاوت
• استفاده از پوشش فضای سبز و زیبای شهرک
• بهره مندی از آب و هوای خاص که فقط در شمال یافت می شود
• تجربه ورزش های خاص نظیر فوتبال، بسکتبال و تنیس و ....

با این اوصاف، خرید کردن که بهترین تفریح بانوان است، در خیابان مقابل شهرک، برای شما امکان پذیر است.

دریا کنار در نزدیکی دو شهر بابلسر و فریدون کنار است که می توانید از جاذبه های گردشگری این دو شهر نیز بهره مند شوید.برای رزرو و اجاره ویلا در شهرک دریاکنار می توانید بر روی لینک اجاره ویلا دریا کنار کلیک کنید.

شهرک ساحلی توریستی خزرشهر کجاست؟

شهرک ساحلی خزرشهر، شهرکی ساحلی و توریستی است که با کمک بخش خصوصی و با وجود هیئت امنا مدیریت می شود.

این شهرک به دو دسته شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود. هر دو شهرک، روبروی هم قرار گرفته اند و با یک جاده اصلی که جاده بابلسر است از هم جدا می شوند. اما یک پل عابر پیاده این دو شهرک را به هم متصل کرده تا توریست ها ظرف مدت 10 دقیقه با پیاده روی و دیدار از مناظر جذاب، بین دو شهرک جابجا شوند.

اجاره ویلا در خزرشهر، به شما امکان می دهد تا نسبت به اجاره ویلا دریا کنار، از اقامت آرام تری برخوردار باشید و از فضای دنج بیشتری بهره مند باشید اما اگر برای تان اجاره ویلا استخردار اهمیت ندارد، و به دنبال یک ویلای خاص در منطقه ای پر گردشگر هستید دریا کنار بهترین پیشنهاد بعد از خزرشهر شمالی است.

خزر شهر شمالی با جنوبی چه تفاوتی دارند؟

خزرشهر را با معرفی دو قسمت آن یعنی شمالی و جنوبی معرفی نمودیم. اما در ادامه تفاوت های این دو شهرک را ارائه خواهیم کرد:

1. برای بهره مندی از ساحل، باید به خزرشهر شمالی بروید چرا که خزر شهر جنوبی مستقیما به دریا دسترسی ندارد.
2. برای بهره مندی از امکانات تفریحی و رفاهی غیر آبی در هر دو بخش امکانات فراوانی وجود دارد.
3. برای تجربه ورزش های آبی باید به خزرشهر شمالی بروید که مدت زمان جابجایی تان تنها 10 دقیقه است.
4. ساکنین خزرشهر شمالی / جنوبی به راحتی می توانند از امکانات و خدمات خزرشهر جنوبی / شمالی بهره مند شوند.
5. خزرشهر شمالی و جنوبی روبروی یک دیگر قرار دارند و با جاده بابلسر از هم جدا می شوند و تنها با یک پل عابر به هم متصل شده اند.

یک پل عابر، که دو شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی به هم متصل کرده به شما اجازه می دهد که بتوانید با پای پیاده، موتور و دوچرخه و حتی ویلچر، طی مدت زمانی کوتاه مثلا 10 دقیقه بین دو شهرک جابجا شوید.

با این حساب: برای اجاره ویلا با استخر تنها می توانید از خزرشهر جنوبی استفاده کنید چرا که با وجود دریا در قسمت شمالی، استخر معنای چندانی پیدا نمی کند در صورتی که حتی در میان خزرشهر شمالی و جنوبی به دنبال شهرک دنج تر و باکلاس تر هستید و کیفیت و آرامش برایتان بیشتر اهمیت دارد، توصیه این است که از خزرشهر جنوبی استفاده کنید.

خزرشهر در ایام سال، با دو رویداد مهم همراه است که اولی، به صورت برنامه ریزی شده توسط سازمان ورزش رخ می دهد اما رویداد دوم کاملا اتفاقی است و توسط توریست ها رخ می دهد:
• برگزاری مسابقات موج سواری برای جوانان و نوجوان
•شویی از نمایش جذاب ترین خودرو های خارجی ( متعلق به توریست ها )

همان طور که باید متوجه شده باشید، این دو نشان می دهد که لول و سطح این شهرک بسیار بالاست و شما با اجاره ویلا در خزرشهر در یک منطقه لاکچری نشین حضور پیدا خواهید کرد.

شهرک خزرشهر توسط بخش خصوصی مدیریت می شود، و برای امنیت بیشتر و البته رعایت حق و حقوق تنها مالکین ویلا و مستاجرین ویلاها در ان حق تردد دارند و این کار نیز با نشان دادن کارت اختصاصی امکان دارد.

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی

اگر بتوانید در خزرشهر ویلای استخر دار اجاره کنید، تمام تفریحات شما، به نشستن در حیاط ویلا و یا آب تنی در استخر خلاصه نمی شود چرا که در داخل شهرک ها، امکانات ورزشی، و رفاهی و تفریحی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

خزرشهر شمالی، که ساکنان خزرشهر جنوبی نیز در دسترسی به آن کاملا آزاد هستند، دارای یک سی ساید بزرگ است که به شما امکان می دهد، روبروی دریا بنشینید و از نشاط توریست ها، و منظره ای زیبا از دریا لذت ببرید و به صرف غذا و نوشیدن قهوه و چایی مشغول شوید.

معمولا ورزش های آبی در مقابل همین سی ساید ارائه می شود. حتی مسابقات جت اسکی نیز در سی ساید خزرشهرشمالی برگزار می شود.

در صورتی که برای شنا در دریای خزر وسوسه می شوید، باید بدانید که بانوان عزیز تنها در ایام تابستان آن هم در ساعت مشخص یعنی از 8 تا 13 اجازه شنا دارند.



تفریحات ساحلی خزرشهر:
از جمله تفریحاتی که توجه توریست ها را به خود جلب می کند و هوادار زیادی دارد تفریحات ساحلی است که به صورت زیر تقسیم بندی شده اند
1. شنا
2. قایق سواری
3. جت اسکی
4. ورزش های آبی
تفریحات غیر ساحلی در خزرشهر
اما برای هر دو خزرشهر شمالی و جنوبی، تفریحات غیر ساحلی به طور مشابه وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:
1. ورزش تنیس
2. ورزش فوتبال
3. ورزش بسکتبال
4. امکان اجاره دوچرخه، سه چرخه و موتور
5. وغیره

البته قدم زدن در فضای سر سبز و آرام خزرشهر، نیز فرصت دیگری است که به شما کمک می کند از اوقات خود بهترین استفاده را ببرید و به آرامش فوق العاده ای برسید.برای اجاره و رزرو ویلا در شهرک خزرشهر چه در بخش شمالی و یا جنوبی بر روی لینک اجاره ویلا خزرشهر کلیک کنید.

نکاتی در مورد شرایط اجاره ویلا در ویلایار به صورت آنلاین

هنگامی که به کمک وب سیت ویلایار، تصمیم به اجاره ویلا دارید، و قصد دارید با بررسی ویلاهای موجود در این وب سایت، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید، کافی است با کلیک بر این لینک وارد سایت شوید.
در ابتدا، می توانید به کمک امکانات جستجو در سایت، نزدیک ترین ویلا را به هدف خود انتخاب کنید:



مطابق آن چه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما می توانید با 9 فیلتر موجود در بالا و صفحه اولی سایت ویلا یار، محل ویلای مورد نظر خود، شهر ها و منطقه ها و حتی قیمت ها و تعداد ظرفیت را مورد انتخاب قرار داده و با یک کلیک لیست ویلاها را مشاهده کنید.

در صورتی که صرفا به دنبال اجاره ویلا استخردار هستید، می توانید از طریق تنظیمات زیر گزینه « استخردار» را انتخاب کنید:



با این کار لیست ویلاهای استخر دار با محدوده های انتخابی و جستجوی شما نمایش داده می شود.
در نهایت، با ورود به صفحاتی که مربوط به ویلاهای استخردار است، می توانید ویلای مورد نظر را انتخاب کنید و با ورود به صفحه مخصوص هر ویلا، اطلاعات جامعی در مورد آن ویلا، نظیر:
1. مساحت زیر بنا
2. مساحت ویلا
3. نوع استخر ( سر پوشیده و یا سر باز )
4. تعداد اتاق ها
5. تعداد تخت ها
6. میزان ظرفیت اسکان
7. میزان نزدیکی به دریا و یا مکان های گردشگری ( به صورت پیاده و سواره )
8. و دیگر امکانات می باشد.

کد ملک چیست و به چه کار می آید؟
همان طور که در لیست بالا مشاهده کردید، یکی از بخش های مهم و اطلاعاتی مربوط به هر ویلا کد ملک است. وقتی که شما قصد اجاره ویلا دارید، باید هنگام تماس با متصدی وب سایت، کد ملک را به او بگویید. کد ملک به شما کمک می کند که بتوانید دقیق تر و سریع تر ملک مورد نظر خود را شناسایی کنید و نسبت به اجاره آن اقدام نمایید.

وقتی که وارد صفحه مرتبط با هر ویلا می شوید، در زیر بخش تصاویر، در سمت چپ کادر آبی رنگی وجود دارد که در ان کد ملک ارائه شده است. ( محل فلش را ببینید ).

کد ملک برای هر ملک به طور انحصاری انتخاب شده است و تنها در وب سایت اجاره ویلا ویلایار قابل استفاده است.

نکاتی پیرامون رزرو ویلا :

1. اجاره ویلا به صورت رزوانه، هفته ای، ماهانه و سالانه امکان پذیر است
2. ویلایار برای اجاره ویلا در شرایط بالا خدمت رسانی کامل به شما ارائه خواهد داد
3. اجاره ویلا برای تعطیلات نوروز با محدودیت هایی همراه است که به دلیل درخواست های مکرر توریست ها بهتر است یکی دو ماه پیش از نوروز برای این کار اقدام کنید
4. برای اجاره ویلا در نوروز باید سفرهای 7 روزه برنامه ریزی کنید چرا که اجاره ویلا در ایام نوروز برای کمتر از 7 روز میسر نیست مگر در شرایط کاملا خاص که کمتر پیش می آید
5. در صورتی که ویلایی در ایام نوروز به مدت کمتر از 7 روز خالی باقی مانده باشد می توانید از فرصت اجاره کمتر از 7 روز استفاده کنید که البته این انتخاب شما را محدود تر می کند.
6. بعد از اجاره ویلا نیم ساعت قبل از حضور جلوی شهرک مورد نظر، با ویلایار تماس بگیرید تا امکانات ورود شما به شهرک را فراهم اورد
7. به شما به عنوان مستاجر یک کارت ارائه می شود که برای وورد و خروج و تردد در شهرک بدان نیاز دارید. در مراقبت از ان کوشا باشید
8. قیمت اجاره ویلا در ایام سال، بسته به شرایط، و البته بسته به ویژگی های ویلا و امکانات آن، متفاوت خواهد بود.
9. در صورتی که تعداد مسافرانی که در ویلا اقامت دارند، بیش از ظرفیت واقعی و اعلام شده ویلا باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت نمود بنابراین بهتر است که ویلایی با ظرفیت خاص خود انتخاب کنید

در این مقاله تلاش کردیم که به شما کمک کنیم تا بتوانید با اجاره ویلا استخردار در بهترین شهرک شمالی ایران در مازندران سفری خوب را برای خود رقم بزنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها