رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه براثر بارش باران و لغزندگی محورها سه سانحه رانندگی در استان سمنان به وقوع پیوست، گفت: این حوادث خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۷۵
وقوع ۳ سانحه رانندگی در استان سمنان/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،سرهنگ نقی کبیری ضمن بیان اینکه از ابتدای صبح دوشنبه شاهد بارش باران در برخی محورهای استان سمنان بودیم در تشریح حوادث امروز، ابراز داشت: ساعت ۴:۴۰ یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۴۵ جاده سرخه-آرادان محور مشهد تهران با یک دستگاه کامیونت ایسوزو برخورد کرد.

وی اضافه کرد: این حادثه که به علت لغزندگی سطح جاده اتفاق افتاد خوشبختانه فوتی نداشت و سه مصدوم حادثه نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری یک دستگاه تریلر در همین مسیر واژگون شد که خوشبختانه مصدومی نداشت، ابراز داشت: به رانندگان توصیه می‌شود هنگام لغزندگی سطح جاده‌ها به علت بارش باران برای پیشگیری از هر گونه حادثه، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با دیگر خودروها را رعایت کنند.

کبیری در ادامه تصریح کرد: طی حادثه سوم نیز کامیونت حامل تخم‌مرغ در حدفاصل سرخه به لاسجرد بر اثر لغزندگی جاده واژگون و راننده به مراکز درمانی منتقل شد.

وی بابیان اینکه احتمال مه گرفتگی و بارندگی در نواحی کوهستانی استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد: از مسافران تقاضا داریم در شرایط بارانی از سرعت زیاد و گرفتن ترمزهای ناگهانی به طور جد پرهیز و همچنین قبل از سفر خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها