پرسپولیس که حالا نایب قهرمان آسیا بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا سود هنگفتی را نصیب خود کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۳
پرسپولیس در آسیا اینگونه پول پارو کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش وب سایت نود پرسپولیسی‌ها دیروز موفق نشدند جام قهرمانی آسیا را در خانه نگه دارند اما همین فینالیست شدن علاوه بر دستاورد ورزشی دستاورد فنی هم دارد.

در کنار این شاهکار ورزشی باید به یک دستاورد مالی هم اشاره کرد. «ای.اف.سی» در ابتدای این فصل پاداش فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد و کاشیما تیم قهرمان ۴ میلیون دلار پاداش نقدی دریافت می‌کند و پرسپولیس هم با حضور در فینال به پاداش دو میلیون دلاری رسید.

جدول پاداش تیم‌ها در آسیا به این شرح است؛

هر برد: ۵۰ هزار دلار

هر تساوی: ۱۰ هزار دلار

حضور در یک هشتم نهایی: ۱۰۰ هزار دلار

حضور در یک چهارم: ۱۵۰ هزار دلار

حضور در نیمه نهایی: ۲۵۰ هزار دلار

پرسپولیسی‌ها قبل از حضور در فینال به ۸۷۰ هزار دلار پاداش رسیدند. حضور در فینال و تساوی در بازی برگشت هم پاداش پرسپولیس را به دو میلیون و هشتصد و هشتاد هزار دلار رساند که با توجه به قیمت ارز در بازار آزاد می‌توان گفت لیگ قهرمانان آسیا درآمدی ۴۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا البته کمک هزینه‌هایی هم برای رفت و آمد تیم‌ها و برگزاری بازیها پرداخت می‌کند.( حدودا ۲۴۰ هزار دلار) درآمد از بلیت فروشی هم فراموش نشود.

گفته می‌شود در این فصل پرسپولیس حدود ۱۰ میلیارد تومان هم از محل بلیت فروشی درآمد داشته است.

این اعداد نشان می‌دهد که موفقیت در آسیا به چه میزان می‌تواند برای یک باشگاه ایرانی درآمدزا باشد. درآمد ۵۰ میلیارد تومانی پرسپولیس نشان‌دهنده این واقعیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها