محموله های جداگانه متادون و سیگار قاچاق توسط مأمورین انتظامی استان کرمانشاه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۲
کشف 10 هزار قرص روانگردان و 8 میلیارد ریال سیگار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان از کشف 661 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق به ارزش حدود 8 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.

سردار «منوچهر امان اللهی» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر جابه جایی و انتقال مقدار زیادی سیگار قاچاق، بررسی موضوع و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل سیگار قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی عازم محور پاوه –کرمانشاه شدند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از کنترل نامحسوس این محور، در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس که حامل بار قاچاق بود مشاهده و ماموران در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از بازرسی از خودرو، 661 هزار و 400 نخ سیگار در مارک‌های مختلف کشف شد.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به حدود 8 میلیارد ریال می‌رسد.

سردار امان اللهی همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

همزمان فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 10 هزار و 600 حبه قرص روانگردان و 24 لیتر شربت متادون با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی، از فعالیت عامل عرضه شربت متادون در شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: مأموران در قالب 2 تیم عملیاتی با اقدامی غافلگیرانه و سریع، نسبت به شناسایی محل تردد خودرو پژوپارس متهم که حامل شربت متادون بود اقدام و به سرعت در جهت متوقف نمودن آن وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق به کشف 24 لیتر شربت متادون و تعداد 10 هزار و 600 عدد قرص متادون شدند.

سرهنگ الهیاری در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها