فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام ۴ باند سرقت سیم و کابل برق، باطری، خودرو و موتورسیکلت در نتیجه اجرای طرح قدر ۲ و به مدت ۵ روز در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۰۲
۴ باند سرقت در قم منهدم شدند

به گزارش جام جم آنلاین به‌نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب‌پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل‌واوباش، برخورد با سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی کلانتری 14 ولی‌عصر(عج) به مدت 5 روز برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

جعفریان در ادامه، نتایج این طرح را شامل دستگیری 24 نفر در پی انهدام 4 باند سرقت سیم و کابل برق، باطری، خودرو و موتورسیکلت و همچنین کشف 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، دستگیری 3 نفر اراذل‌واوباش و 46 نفر معتاد متجاهر برشمرد.

20 فقره‌؛ اعتراف سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در قم

رئیس پلیس آگاهی استان فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 3 نفر سارق ساختمان نیمه‌کاره در قم خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی نیز اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در قم موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی، سه نفر در این رابطه دستگیر و در تحقیقات به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

کرمی افزود: سپس 2 نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی استان طی بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل 51 عدد میلگرد به وزن تقریبی 476 کیلوگرم کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها