- با اعلام سایت رسمی ای‌اف‌سی، تمام بلیت‌های بازی پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به فروش رفت و این دیدار با حدود ۷۸ هزار نفر، پرتماشاگرترین بازی تاریخ فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۵۳
بلیت‌ها فروخته شد، هواداران آواره شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه ایران ورزشی نوشت: پرتماشاگرترین فینال قبلی مربوط به بازی الهلال عربستان و وسترن سیدنی استرالیا بود که ۶۳ هزار و ۷۶۳ نفر در ورزشگاه ملک فهد این دیدار را تماشا کردند.

حالا اما با همه سخت‌گیری‌های ای‌اف‌سی برای ننشستن تماشاگران روی پله‌ها و نبودن ازدحام در ورزشگاه در حین برگزاری بازی، باز هم هواداران پرسپولیس تمام بلیت‌هایی که از طریق اینترنتی برای تماشای این بازی فروخته می‌شد را خریداری کردند.

بعد از اینکه سایت فروش بلیت‌های بازی اعلام کرد که تمامی بلیت‌ها فروخته شده، اتفاق عجیبی در حوالی ورزشگاه آزادی رخ داد. 24 ساعت پیش از شروع بازی، هوادارانی که موفق به خرید بلیت بازی به صورت اینترنتی نشده بودند، راهی ورزشگاه آزادی شدند تا بلکه بتوانند به صورت حضوری بلیت بازی را تهیه کنند.

عجیب اینکه تعدادی از این هواداران از شهرهای دیگری مثل مشهد، خرم‌آباد، کردستان، مازندران و... به ورزشگاه آزادی آمده‌بودند و از مسئولان حراست ورزشگاه درخواست کردند تا بتوانند به ورزشگاه آزادی وارد شوند و در ماشین‌های خود استراحت کنند.

طبق قوانین بین المللی و حرفه ای ورود هوادار تا قبل از ساعتی که از سوی ای‌اف‌سی اعلام شده به ورزشگاه ممنوع است و از سویی در این چند روز بارها اطلاع رسانی شده که هیچ بلیت فروشی بیرون ورزشگاه انجام نمی شود و تمامی بلیت ها از طریق اینترنتی به فروش رفته است.

بارها تأکید شده که تمام بلیت‌های فروخته شده نیز با توجه به این که در سامانه، دارای کد رهگیری، کد ملی و شماره تلفن هستند قابل رهگیری برای نهادهای ذیربط خواهند بود اما اینکه چرا عده ای هواداران پرسپولیس با نادیده گرفتن این قوانین و شرایط از 24 ساعت زودتر و آن هم بدون بلیت اقدام به حضور در اطراف ورزشگاه کرده اند عجیب و قابل تامل است.

تا زمان برگزاری بازی، تعداد افرادی که به هوای تهیه بلیت به صورت حضوری یا حمایت از تیم محبوب‌شان از خارج از ورزشگاه راهی آزادی خواهند شد، کم نیست و همین موضوع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای مأموران امنیتی حاضر در ورزشگاه شود.

در این شرایط لازم است که هواداران پیش از آنکه راهی آزادی شوند به این نکته توجه داشته باشند که به هیچ عنوان برای بازی برگشت فینال، در ورزشگاه آزادی نمی توانند بلیتی تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها