مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از کمک رسانی و امداد رسانی این جمعیت به ۹۴ خانوار متاثر از بارندگی شدید روزهای اخیر خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۸۹
امدادرسانی به ۹۴ خانوار متاثر از بارندگی در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،علی خدادادی با اشاره به بارندگی شدید روزهای گذشته در مناطق مختلف خوزستان اظهار کرد: در مناطق امامزاده بابا احمد، دلی محمدحسین‌خان، جله دشت لیر، لیرک تنگ تینا، وارگه سبز و چلو شهرستان اندیکا به ۲۵ خانوار کمک رسانی شد. در این شهرستان دو تیم امداد و نجات به تعداد ۹ نفر، یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی حضور داشتند.

خدادادی ادامه داد: در بین عشایر بخش عقیلی، کیارس، پل پرزین و عشایر حاشیه شهر شهرستان گتوند به ۲۹ خانوار آسیب دیده ناشی از سیل کمک رسانی شد و ۵۸ نفر نجات یافتند. در این شهرستان سه تیم امداد و نجات به تعداد ۱۱ نفر یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی حضور داشتند.

وی افزود: در شهرستان آغاجاری به ۱۵ خانوار آسیب دیده از سیل کمک رسانی شد. در این شهرستان دو تیم امداد و نجات به تعداد هشت نفر، یک خودروی آمبولانس، یک خودروی نجات و یک خودروی پشتیبانی حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در مناطق شهرک بعثت، اسلام آباد علیا، حسین آباد شیخ، سطح شهر(کوچه مرتضوی) و کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی بهبهان به ۱۰ خانوار شامل ۵۱ نفر کمک رسانی شد. در این شهرستان دو تیم امداد و نجات به تعداد ۹ نفر، یک خودروی آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

خدادادی عنوان کرد: در بین عشایر مناطق میان آب، درخزینه و جاده کشت و صنعت کارون شهرستان شوشتر هم به ۱۵ خانوار شامل ۶۵ کمک رسانی صورت گرفت. در این عملیات دو تیم امداد و نجات به تعداد هشت نفر، یک خودروی آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی گفت: همچنین بین این خانواده ها ۵۸۰ کیلوگرم پلاستیک پوششی، پنج تخته چادر، ۲۷۸ تخته پتو، ۸۰ تخته موکت، ۴۷ شعله چراغ والور، ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی و ۳۸۶ قوطی کنسروجات توزیع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها