سرمربی پیشین پرسپولیس با تشبیه جالب ورزشگاه آزادی به «کولوسئوم» رُم، گفت: اتمسفر این ورزشگاه الکتریکی است و هیچ کلمه‌ای در هیچ زبانی نمی‌تواند برد در آزادی را توصیف کند.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۸۳
اتمسفر ورزشگاه آزادی الکتریکی است! / فوتبال ایرانی خلاقانه است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، افشین قطبی که سابقه کار در تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین تیم شیمیزو اس پالس ژاپن را دارد، در آستانه دیدار برگشت پرسپولیس با کاشیما ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا، صحبت های جالبی در خصوص شرایط و جو ورزشگاه آزادی انجام داده است.

وی ابتدا به دیدار آخر پرسپولیس در لیگ برتر ایران مقابل سپاهان که با گل لحظات پایانی سپهر حیدری منجر به قهرمانی سرخپوشان شد پرداخت و گفت: در آخرین دیدار مقابل سپاهان، توانستیم مقابل ۱۱۰ هزار تماشاگر در دقیقه ۹۶ برنده شویم. اتمسفر ورزشگاه آزادی واقعا الکتریکی است. هیچ کلمه ای در هیچ زبانی نمی‌تواند برد در ورزشگاه آزادی را توصیف کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: به عنوان یک مربی یا بازیکن آسیایی، بازی در ورزشگاه آزادی یک تجربه فوق العاده است. آزادی واقعا کلوسئوم (بزرگترین تماشاخانه در امپراطوری رم) زمین های فوتبال آسیا است.

افشین قطبی مطمئن است که تماشاگران پرشور در تهران تیم کاشیما را دچار مشکل خواهند کرد. وی گفت: فکر می کنم تیم کاشیما با این واقعیت مبارزه می کند که تماشاگران (پرسپولیس) از شب قبل بیرون از استادیوم حضور خواهند داشت و از صبح بازی ورزشگاه را پر می کنند.

قطبی ادامه داد: البته این برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم یک چالش خواهد بود باتوجه به فشار و استرسی که روی آنها قرار دارد. پرسپولیس در خانه آنها فشار تماشاگران برای گرفتن نتیجه را احساس خواهند کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس همچنین به بیان تفاوت های دو تیم پرسپولیس و کاشیما پرداخت و گفت: شما درباره برخورد دو فرهنگ متفاوت با هم صحبت می کنید. تیم های ژاپنی بسیار منظم، محافظه کار و اهل کار گروهی هستند. وقتی به فوتبال ایرانی ها نگاه می کنید، خیلی خلاقانه است. فوتبال ایرانی ابتکار است. این در مورد بازیکنانی است که محصولات فوتبال خیابانی هستند. بنابراین آنها قادر هستند از نظر فردی موقعیت هایی خلق کنند که ممکن است مفید باشد.

قطبی در پایان گفت: در هر فینالی همه چیز مربوط به استفاده از موقعیت ها و اشتباه کمتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها