مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمدخبرداد؛

شناسایی ۳۲ کارت بازرگانی جعلی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۲ کارت بازرگانی جعلی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۴۶
شناسایی ۳۲ کارت بازرگانی جعلی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:عده‌ای سودجو و منفعت طلب با استفاده از روش‌های خاص خود به دریافت کارت بازرگانی به اسم شخص دیگری اقدام کرده و با آن فعالیت های تجارتی، واردات و صادرات کالا انجام می‌دادند.

محمدعلی غفاری میزان اصل بدهی مالیاتی این تعداد کارت را بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود:با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این کارت‌ها متعلق به کسانی است که از آن بی اطلاع بوده و از کمترین امکانات بهره‌مند بودند.

وی اضافه کرد:تلاش می‌شود با همکاری دستگاه قضایی استان و دیگر نهاد‌های ذیربط سودجویان شناسایی تا حق دولت و مردم از آنها بازپس گیری شود.

غفاری گفت:عده‌ای سودجو به نام سالمندان، زنان خانه دار و کسانی که به هیچ وجه در کار تجارت نبودند کارت بازرگانی دریافت کرده و با استفاده از این کارت‌ها سودکلانی به جیب می‌زدند.

مدیرکل امور مالیاتی استان صدور، دریافت و هرگونه سوء استفاده از کارت بازرگانی به اسم شخص دیگری را بر اساس ماده ۱۵۷ قانون مالیات‌ها را جرم دانست وافزود:افراد سودجو علاوه بر پرداخت اصل بدهی مالیات، به پرداخت چهار برابر اصل بدهی مالیات و از ۳ ماه تا ۲ سال به حبس محکوم می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها