کد خبر: ۱۱۷۴۸۷۰
چرا باید به تحصیل در اتریش فکر کنیم؟

حتما زمانیکه در حال تحقیق برای ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید به گزینه هایی مانند تحصیل در آلمان، تحصیل در کانادا، تحصیل در سوئد و تحصیل در اتریش فکر کرده اید. در این مقاله در نظر داریم در مورد اتریش صحبت کنیم.

شهر وین یکی از بزرگترین شهرهای کشور اتریش است.که دانشگاه ها و مراکز آموزشی و موسسات علمی بسیاری در این شهر جای گرفته است.

شهرهایی مثل وین و لینز جاذبه های فرهنگی متعددی از جمله موزه ها، تئاتر ها، کافه و رستوران هایی برای زندگی اجتماعی مردم دارد.

شاید این مورد برای شما مخاطبین مهم باشد که بدانید چندین دانشگاه و موسسات آموزش عالی در این کشور وجود دارد؟

در اتریش بیش از 50 موسسه آموزش عالی وجود دارد که تقسیم بندی آن را برای شما عزیزان بیان می کنیم:

تعداد22 دانشگاه عمومی (از جمله دانشگاه های تحقیقاتی)
تعداد 21دانشگاه علمی کاربردی
و تعداد 13 دانشگاه خصوصی

کشور اتریش جذابیت های منحصر به فردی دارد. شما به عنوان یک دانشجو در اتریش نه تنها از زیبایی های این کشور لذت می برید بلکه در دانشگاه هایی که بهترین گزینه های تحصیلی را ارائه می دهد تحصیلات آکادمیک را شروع خواهید کرد.

یکی از فواید تحصیل در اتریش محیط امن برای زندگی است. این نکته برای بسیاری از دانشجویانی که از کشورهای مختلف به قصد تحصیل سفر می کنند مهم است.

داشتن آرامش و امنیت در کشوری که قرار است مدتی را برای رشد و تعالی سپری کرد اهمیت فراوانی دارد.

پس یکی از فاکتورهای اساسی جهت تمرکز بر مطالب درسی امنیت کشور محل تحصیل است.همچنین کیفیت زندگی در اتریش که از جمله مسائل انتخاب این کشور برای دانشجویان است.

حتی با مطالعه ی تاریخ این کشور می توانید با آداب و رسوم و فرهنگ این کشور آشنایی پیدا کنید.فضای اجتماعی اتریش برای هر فردی جذاب به نظر می رسد.

از نمایشگاه های هنر گرفته تا تئاترها و کنسرت ها و اسکی، پیاده روی و صعود در کوه های آلپ و همایش های علمی که دست به دست هم داده اند که به لذت هرچه بیشتر دانشجویان و بازدیدکنندگان بیفزایند.

دانشجویان میتوانند با جستوجوی رشته تحصیلی خود در این کشور یک ماجراجویی علمی را آغاز کنند.

یکی از مزایای تحصیل در مراکز و موسسات علمی و دانشگاه های اتریش سوابق طولانی مدت این موسسات است.کیفیت آموزش تاثیر زیادی بر روی دانشجویان و دانش آموزان دارد.

به طبع تنها گزینه ی مورد توجه هر فردی کیفیت آموزش برای تحصیل است. سطوح علمی مبتنی بر پژوهش شامل تمرین های عملی در جهت توسعه مهارت های دانشجویان و بررسی استعدادها و تخمین توانایی دانشجویان هر رشته انجام می شود حتی مهارت های یادگیری مبتنی بر مشکل یکی از بهترین مواردی است که در موسسات آموزشی تدریس می شود.

همکاری دانشگاه ها با مراکز تحقیقاتی که پروژه های فیزیک کوانتومی، بیومدیکال، فناوری نانو، فناوری های زیست محیطی و ارتباطات را اجرا میکنند، یک موقعیت عالی برای دانشجویان در حال تحصیل دراین کشور به حساب می آید.

به دلیل تاثیر هنر و موسیقی در فرهنگ و سنت اتریش دانشگاه های هنر و موسیقی در این کشور تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. اما با این حال تعداد زیادی از دانشگاه های این کشور هم در زمینه ی علوم کامپیوتر و روانشناسی و علوم سیاسی و مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت می کنند.

لیست زیر موارد محبوب رشته های تحصیلی عنوان شده است:
 کارشناسی ارشد بازاریابی در اتریش
 کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در اتریش
 کارشناسی ارشد مهندسی برق در اتریش
شهرهای مهم کشور اتریش
o Vienna
o Graz
o Salzburg
o Linz
o Innsbruck

شهر وین یکی از بزرگترین شهرهای کشور اتریش است که دانشگاه ها و مراکز آموزشی و موسسات علمی بسیاری در این شهر جای گرفته است.

شهرهایی مثل وین و لینز جاذبه های فرهنگی متعددی از جمله موزه ها، تئاتر ها، کافه و رستوران هایی برای زندگی اجتماعی مردم دارد.

شاید این مورد برای شما مخاطبین مهم باشد که بدانید چندین دانشگاه و موسسات آموزش عالی در این کشور وجود دارد؟

در اتریش بیش از 50 موسسه آموزش عالی وجود دارد که تقسیم بندی آن را برای شما عزیزان بیان میکنیم:

تعداد22 دانشگاه عمومی (از جمله دانشگاه های تحقیقاتی)
تعداد 21دانشگاه علمی کاربردی
و تعداد 13 دانشگاه خصوصی

شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد ادامه تحصیل در خارج از کشور و همچنین دریافت انواع ویزا اعم از ویزای کانادا با کارشناسان شرکت اسپید آروین تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها