معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در پیامی از مدیران و دست اندرکاران مراکز استانی رسانه ملی به دلیل پوشش گسترده عزاداری‌ها و پیاده‌روی اربعین حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۴۸
نمایش عظمت اربعین کاری بس بزرگ و ستودنی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در پیامی خطاب به مدیران کل مراکز استانی رسانه ملی با بیان اینکه راه‌پیمایی بزرگ اربعین حسینی نشان داد یاد حسین (ع) محور وحدت و همبستگی انسان ها از ادیان، نژادها، مذاهب و ملل گوناگون است، نوشت:امام حسین(ع) تنها به پیروان مذهب شیعه اختصاص ندارد و متعلق به همه انسان‌های آزاده روی زمین است.

وی در پیام خود آورده است: نمایش این شکوه، عظمت و وحدت کاری بس بزرگ و ستودنی است . امسال نیز همانند سال گذشته همت هنرمندانه شما و همکاران ارجمند توانست این حماسه بزرگ را در قاب تلویزیون و پژواک رادیو به جهانیان نشان دهد و به گوش آنان برساند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از پیام خود خاطرنشان کرد: مراکز استان‌ها که سال گذشته پیشگام در تولید و پخش مستند راهپیمایی اربعین بودند، امسال نیز خوش درخشیدند و مراتب قدردانی و تشکر همگان را برانگیختند.

اینجانب وظیفه خود میدانم از تلاش شما مدیران محترم مراکز، معاونان، مدیران، برنامه سازان، تهیه کنندگان، گزارشگران و همه عوامل تولید و فنی که در پوشش رسانه‌ای این بزرگترین زنجیره انسانی در روی کره زمین متعهدانه احساس مسئولیت کرده‌اید، صمیمانه قدردانی و تشکر کنم؛ این تشکر به خصوص از مراکز ایلام، سیستان و بلوچستان، خوزستان و آبادان، که قرارگاه های چهارگانه رسانه ای اربعین را تشکیل دادند و تلاش شبانه روزی داشته اند مضاعف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها