فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر پنج ساعت سارقان مسلح دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۱۵
عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ویک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیارسطحی مجروح شد.

وی ادامه داد: در این درگیری سه نفر ازسارقان مسلح مجروح که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزارسرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت، سه سارق مسلح دیگرکه احدی ازآنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله ماموران زخمی و از محل درگیری متواری می شوند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستان های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها