شرکت کنندگان ایرانی ، عراقی و بسیاری از کشورهای خارجی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تاکید بر ادامه مسیر نورانی ابا عبدالله الحسن علیه السلام در مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومین تحت ستم استکبار جهانی ، مخصوصا مردم یمن و فلسطین، بر آرمان رهایی قدس شریف و آزادی بیت المقدس از چنگال خونین جنایتکاران صهیونیست، تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۸۰
شور رهایی قدس در آیینه شکوه راهپیمایی اربعین

به گزارش جام جم آنلاین، در این راستا مرکز فرهنگی وارثین با برپایی نمایشگاه و ایستگاه هایی در مسیر کربلا تا نجف و همچنین کربلای معلی اقدام به برگزاری کمپین مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و همچنین عاشقان مبارزه با صهیونیسم مبادرت نمود.

در طی این اقدامات هزاران نفر از پیروان طریق حسینی، با امضای طومارهایی بر آرمان رهایی قدس ، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن و همچنین اتحاد امت اسلامی در مقابله با استکبار جهانی حمایت کردند.

مرکز فرهنگی وارثین برگزاری با برگزاری نمایشگاه دست در دست شیطان و زیتون نور که به خیانت سران سازشکار منطقه و مظلومیت دو ملت در محاصره در غزه و یمن اشاره دارد ، اقدام به تولید و توزیع محصولات فرهنگی مانند پرچم ال بیت المقدس ، نشریه الکترونیک ، کارت پستال ، پازل بازی کودکان و..، نمود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها