رئیس پلیس راهور ناجا از استقرار بیش از ۵ هزار نیروی پلیس در مسیر برگشت زائران حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۱
توصیه های رئیس  پلیس راهور به زوار اربعین در مسیر برگشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر سردار تقی مهری در تشریح خبر استقرار بیش از ۵ هزار نیروی پلیس در مسیر برگشت زائران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تمام توان و برنامه ریزی لازم را برای بازگشت زائران کربلا در محورهای مهران، شلمچه و چذابه انجام داده است.

وی با بیان اینکه مسیر مهران به ایلام یک طرفه شده است، گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد خودروها از سمت ایلام به مهران ممنوع بوده که در این زمینه عزیزانی که قصد سفر به سمت مهران را دارند از مسیر جایگزین ایلام ، ملکشاهی ،مهران استفاده کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پیش بینی می شود امروز و فردا بیشترین حجم تردد به داخل کشور را داشته باشیم، گفت: بیش از ۵ هزار نیروی پلیس در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان و همچنین بیش از ۱۴۰۰ تیم آماده بازگشت زائران هستند که امنیت ترافیکی را برقرار کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه تاکنون مشکل ترافیکی برای زائران عزیز نداشتیم، خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر مهران به ایلام و کرمانشاه پرحجم است و احتمال دارد در مسیر برگشت زائران تراکم ترافیک داشته باشیم.

سردار مهری با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات است، گفت: به زوار عزیز خصوصاً رانندگان توصیه می کنم در مسیر برگشت، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و پس از هر۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه استراحت، سپس به مسیر ادامه دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان از مردم شهیدپرور و مهمان نواز و زائرپذیر ایلام و مهران به دلیل همکاری در یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام تشکر و قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها