امروزه بسیاری از ما به محیط زیبا و پاکیزه بیشتر از قبل اهمیت می دهیم و تمام سعی خود را می کنیم تا خانه، آپارتمان و شهر خود را تمیز و پاکیزه نگه داریم.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۰۴
چرا باید به کفسابی و نماشویی اهمیت دهیم

یکی از مواردی که نیاز به نظافت و شتشو دارد نما ساختمان و کف پارکینگ و راه پله ها می باشد. به این علت که اکثر کف و نما ساختمان ها از سنگ می باشد، نیاز به سنگسابی، کفسابی و نماشویی بیش از پیش احساس می شود.

کفسابی چیست؟

کفسابی، سنگسابی یا ساب سنگ از جمله خدمات نظافت ساختمان است که این روزها بسیار متداول است.

کفسابی در حقیقت سابیدن یک لایه از سنگ می باشد و این فرآیند با استفاده از دستگاه های مخصوص کف سابی انجام می شود.

کلیه سطوح سنگ ها پس از مدتی تیره می گردنند و لایه ای از چربی و دوده روی آنها را می گیرد که به راحتی نمی توان آنها را تمیز کرد اما با استفاده از فرآیند سنگ سابی می توان مجددا صاحب سنگ های براق و تمیز شد.



کفسابی دارای انوع مختلف می باشد که بسته به نوع سنگ، نحوه سنگکاری و حتی محیط متفاوت است و روش های گوناگونی برای سنگسابی وجود دارد.

برای هرکدام از این روش ها نیز باید از دستگاه های خاص استفاده کرد تا نتیجه مطلوب بدست آید. جدای از تجهیزات لازم برای درست انجام شدن فرآیند نیروهای متخصص و با تجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. بهتر است که برای کفسابی و سنگسابی از نیروهای متخصص استفاده شود.

قیمت کفسابی

هزینه اجرای کفسابی به عوامل مختلف بستگی دارد و بسیار متغیر است. برای برآورد هزینه نوع سنگ بسیار با اهمیت است زیرا سنگ گرانیت و سنگ دهبید و ... از نظر سختی و خواص بسیار متفاوت می باشند و تعداد مرتبه ای که نیاز است این سنگ ها ساب خورده شوند تا صیقلی شوند فرق می کند.

همچنین میزان براق شدن سنگ نیز به تعداد مرتبه ساب، نوع دستگاه ساب زنی و لقمه های دستگاه ساب سنگ بستگی دارد.

برای همین به درستی نمی توان قیمت کفسابی را به صورت کلی مشخص کرد. برای استعلام قیمت افراد خبره و باتجربه فقط بعد از بازدید از محل برآورد قیمت دارند و به هیچ عنوان قبل از بازدید قیمت اعلام نمی کنند.

لازم به ذکر است که کفسابی اثر فوق العاده بالایی دارد و بعد از فرآیند کفسابی سنگ های براق و تمیز بسیار چشم نواز خواهند بود.

در یکسری از موارد که به اصطلاح به آن آینه ای کردن سنگ می گویند این زیبایی بسیار خیره کننده خواهد بود و احساس لوکس و خاص بودن را منتقل می کند. در مجموع کفسابی یکی از بهترین و مهمترین روش های نظافت ساختمان می باشد.

نماشویی

نماشویی نیز همانند کفسابی یکی دیگر از خدمات نظافت ساختمان است که بسیار با اهمیت است زیرا با عمل نماشویی علاوه بر نظافت ساختمان به زیباسازی نمای شهر نیز کمک می کنیم.

نماشویی ساختمان انواع مختلف دارد که شامل نماشویی واترجت با مواد نانو، سندپلاست با سلیس می باشد.

همچنین برای نماشویی به علت مرتفع بودن ساختمان ها متخصصان این حوزه از داربست ها استفاده می کنند و همچنین حرفه ای های این حوزه برای نماشویی ساختمان و یا پیچ و رولپلاک سنگ ها از طناب استفاده می کنند و دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای دربست نمی باشد.

قیمت نماشویی نیز بسته به نوع نما و میزان کثیفی و نحوه اجرا متفاوت است و برای استعلام قیمت می توان از متخصصین نماشویی برای بازدید کمک گرفت.



نماشویی ساختمان در تهران و شهرهای پرجمعیت بسیار مهم است . در این شهر ها حجم آلاینده ها بسیار زیاد است و باران های اسیدی باعث ایجاد لایه نازکی بر روی نما می شوند که نظافت نما را بیش از پیش مهم می کند.

پیشنهاد می کنم برای انجام فرآیند کفسابی و نماشویی با کفسابی ولی زاده تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها